Aby podkreślić najwyższy poziom zintegrowania oferty oraz wspólną tożsamość wszystkich spółek, Havas kompleksowo zmienia identyfikację wizualną. Dzieje się tak po raz pierwszy od 20 lat. Nowa identyfikacja ułatwi interesariuszom poruszanie się po wszystkich wyspecjalizowanych podmiotach należących do grupy i podkreśli ich wspólną przynależność w ramach Havas i koncernu Vivendi.
Havas łączy wszystkie swoje brandy pod jedną, nową, wspólną marką, która podkreśla wyjątkowy charakter agencji zorientowanej na klienta i łączącej pod jednym dachem kreatywność, komunikację i rozrywkę. Nowa identyfikacja jest nowocześniejsza i łatwiejsza w nawigacji, a także lepiej odzwierciedla charakter marki zgodny z pozycjonowaniem Make a meaningful difference to brands, business and people.
Zobacz również
– Havas jest wyjątkowy, ponieważ jesteśmy najbardziej zintegrowaną, znaczącą i zorientowaną na rozrywkę grupą w branży. Nasza nowa tożsamość to znacznie więcej niż modyfikacja logo. To wyróżnik, który daje nam przewagę konkurencyjną i podkreśla podstawowe wartości, a także pozwala na łatwiejsze korzystanie z oferowanych usług. Naszą markę traktujemy jako potężny kapitał biznesowy, który dzięki zintegrowanemu podejściu pozwala dostarczać klientom najbardziej efektywne i przekraczające oczekiwania strategie komunikacyjne – mówi Yannick Bolloré, CEO Havas.
Spójna, nowoczesna i dynamiczna marka wzmacnia ofertę rynkową Havas i podnosi wartość brandu – zarówno dla klientów, jak i wszystkich pracowników tej jednej z sześciu największych grup mediowych na świecie, zatrudniającej ponad 22 000 osób w ponad 100 krajach. Identyfikacja została stworzona przez zespół Conran Design Group, wiodącą agencję brandingową Havas, a jej celem jest odzwierciedlenie zintegrowanego modelu, w jakim globalnie działa grupa.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Odświeżenie komunikacji wizualnej rozpoczęło się 13 czerwca 2023 r. w siedzibie głównej Havas w Paryżu, a także w kluczowych lokalizacjach Havas Villages na całym świecie. Aktualizacja obejmuje wszystkie fizyczne i cyfrowe marki Havas, w tym agencje z Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W Havas Village Poland pod jednym dachem znajdują się dwie wyspecjalizowane grupy agencji – Havas Creative Network i Havas Media Network (wcześniej odpowiednio Havas Creative Group oraz Havas Media Group), które również przechodzą rebranding.
PS Muzeum Narodowe w Krakowie z nową identyfikacją wizualną
Muzeum Narodowe w Krakowie prezentuje kompleksową identyfikację wizualną, która wykorzystuje bogatą kolekcję zbiorów muzeum, a także w sposób uporządkowany pokazuje strukturę instytucji. Nowy system komunikacji wizualnej tworzy spójną markę MNK. Za projekt odpowiada studio Podpunkt.