Have you… SEEN?!

Nowa produkcja Coca-Cola podbija serca millenialsów serialem ukazującym losy bohaterów z perspektywy komunikatora dostępnym na platformie WOAH. Problemy spisane klawiaturą smartfona w nowatorskim, digitalowym wymiarze to esencja komunikacji ery on-line.
O autorze
1 min czytania 2018-01-29

SEEN

Czterech bohaterów i ich historie przedstawione na ekranie smartfonów to nowy sposób na ukazanie odczuć nastolatków. Jedna chwila, jedna sieć społecznościowa, czworo nastolatków i łańcuch wydarzeń pokazany z ich punktu widzenia. Zastanawialiście się kiedykolwiek, co kryje się w cudzym telefonie? Nowatorska forma serii 6 minutowych odcinków serialu skupia rzeszę miłośników na platformie WOAH, YouTube oraz facebookowym profilu Coca-Cola. Inna perspektywa relacji, nie tak inna dla pokolenia millenialsów. Obserwowanie świata przez ekran smartfona to naturalna forma odbierania komunikatów.

Nowatorski pomysł

Dlaczego serial mobilny w tak krótkiej 6 minutowej formie? Młodzież szuka krótkich, ciekawych form. Odpowiedzieliśmy na ich potrzeby tworząc serial specjalnie dla nich, o nich. Content przykuwający uwagę, nowa forma oraz ciekawa tematyka to wyznaczniki, którymi kierował się zespół tworząc strategię wprowadzenia serialu na rynek.

4/4

Czwórka przyjaciół, cztery konta i cztery różne perspektywy jednej, wspólnej historii. Co kryją smartfony Twoich znajomych, jak Cię widzą inni w digitalowym świecie? To pytania, na które często szukamy odpowiedzi. Seen ukazuje ten świat i odpowiada na pytania, dzięki historiom grupy przyjaciół: Alexa, Elly, Jake’a i Niny. Miłość, przyjaźń i rozterki relacjonowane na podkładzie najnowszych hitów pozwalają przenieść się w realia grupy. Zaciekawiony?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serial dostępny w aplikacji WOAH, Youtube oraz Facebookowym profilu Coca-Cola.

Słuchaj podcastu NowyMarketing