SEEN
Czterech bohaterów i ich historie przedstawione na ekranie smartfonów to nowy sposób na ukazanie odczuć nastolatków. Jedna chwila, jedna sieć społecznościowa, czworo nastolatków i łańcuch wydarzeń pokazany z ich punktu widzenia. Zastanawialiście się kiedykolwiek, co kryje się w cudzym telefonie? Nowatorska forma serii 6 minutowych odcinków serialu skupia rzeszę miłośników na platformie WOAH, YouTube oraz facebookowym profilu Coca-Cola. Inna perspektywa relacji, nie tak inna dla pokolenia millenialsów. Obserwowanie świata przez ekran smartfona to naturalna forma odbierania komunikatów.
Nowatorski pomysł
Dlaczego serial mobilny w tak krótkiej 6 minutowej formie? Młodzież szuka krótkich, ciekawych form. Odpowiedzieliśmy na ich potrzeby tworząc serial specjalnie dla nich, o nich. Content przykuwający uwagę, nowa forma oraz ciekawa tematyka to wyznaczniki, którymi kierował się zespół tworząc strategię wprowadzenia serialu na rynek.
Zobacz również
4/4
Czwórka przyjaciół, cztery konta i cztery różne perspektywy jednej, wspólnej historii. Co kryją smartfony Twoich znajomych, jak Cię widzą inni w digitalowym świecie? To pytania, na które często szukamy odpowiedzi. Seen ukazuje ten świat i odpowiada na pytania, dzięki historiom grupy przyjaciół: Alexa, Elly, Jake’a i Niny. Miłość, przyjaźń i rozterki relacjonowane na podkładzie najnowszych hitów pozwalają przenieść się w realia grupy. Zaciekawiony?
Serial dostępny w aplikacji WOAH, Youtube oraz Facebookowym profilu Coca-Cola.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing