Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

HAYB tworzy Kobiecą Kawę w ramach akcji „Szacunek zamiast kwiatów”. Zysk ze sprzedaży przekaże Fundacji Feminoteka

HAYB tworzy Kobiecą Kawę w ramach akcji „Szacunek zamiast kwiatów”. Zysk ze sprzedaży przekaże Fundacji Feminoteka
W 2022 roku blisko 52 tys. Polek sygnalizowało doświadczenie przemocy domowej. Ile tego natomiast nie zgłosiło? By realnie pomóc kobietom, palarnia kawy speciality HAYB już po raz piąty wypaliła Kawę Kobiecą. Zysk ze sprzedaży ziaren przekaże Fundacji Feminoteka. W tym roku akcję wspiera również marka ELEMENTY.
O autorze
2 min czytania 2024-03-07

– Choć Kawę Kobiecą wypalamy z okazji Dnia Kobiet, nie chcemy, by była ona jedynie dodatkiem do bukietu. Naszym celem jest zwrócenie uwagi na problemy, z jakimi zmagają się Polki. W poprzednich latach głośno mówiliśmy m.in. o ubóstwie menstruacyjnym, luce płacowej, a także wspieraliśmy uchodźczynie wojenne. W tym roku skupiamy się na kwestii przemocy wobec kobiet. Przemoc dotyka niemal każdej kobiety i wielu obszarów jej życia — nietykalności cielesnej, prawa do intymności, do szacunku czy prawa do niezależności ekonomicznej. Chcemy szacunku na co dzień zamiast kwiatów od święta — tłumaczy Lena Wrzosek, head of marketing & e-commerce warszawskiej palarni kawy speciality HAYB.

Zysk ze sprzedaży ziaren pochodzących z Gwatemali i wypalonych w dwóch wersjach — zarówno pod espresso, jak i alternatywne metody, zostanie przeznaczony na wsparcie działalności Fundacji Feminoteka.

– Jako HAYB chcemy ofiarować pomoc tym, które nie mogły się obronić. Dlatego w tym roku po raz kolejny wspieramy Fundację Feminoteka, działającą na rzecz kobiet doświadczających przemocy. – podkreśla Lena Wrzosek.

fot. Materiały prasowe HAYB

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Walczymy z krzywdzącym przekonaniem, że przemoc spotyka kobiety jedynie w ciemnych zaułkach — najczęściej spotyka je we własnych domach, często ze strony tych, którzy chwilę wcześniej wręczali kwiaty na Dzień Kobiet. Nie zgadzamy się na przerzucanie winy na osobę skrzywdzoną, na przykład pytaniami “Dlaczego tak się ubrałaś?”, “Dlaczego nie krzyczałaś?”. Zdecydowana większość zgłoszeń dotyczących doświadczania przemocy domowej dotyczy kobiet. Wspólnie z palarnią kawy speciality HAYB oraz marką ELEMENTY chcemy uświadamiać jak przeciwdziałać różnym formom przemocy, jak wesprzeć osoby jej doświadczające — zaznacza Jolanta Gawęda z Fundacji Feminoteka.

– Zaangażowanie społeczne jest wpisane w charakter naszej marki od zawsze. Przekazujemy 1% zysku ze sprzedaży naszych ubrań na rzecz organizacji społecznych, regularnie angażujemy się także w konkretne, wartościowe akcje. Chcemy mieć pozytywny wpływ na otoczenie i życie ludzi, dlatego kiedy HAYB zaprosił nas do udziału w akcji, długo się nie zastanawialiśmy. Zwłaszcza że ELEMENTY na tym etapie istnienia marki, są tworzone głównie przez kobiety, dla kobiet. Data 8 marca to szczególny dzień, bo to wtedy najgłośniej mówi się o wspólnocie i wsparciu kobiet. To ważne, by przekuć tę narrację w realne działania. W tym roku wspieramy komunikacyjnie sprzedaż Kawy Kobiecej od HAYB i 10% zysku ze sprzedaży 8 marca, zarówno w naszych butikach, jak i online, przekazujemy fundacji Feminoteka — podkreśla Bartosz Ladra, współzałożyciel marki ELEMENTY.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kawę Kobiecą można zakupić w sklepie internetowym palarni HAYB oraz w Coffeedesku. To już piąta edycja akcji organizowanej przez warszawską palarnię HAYB.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: materiały prasowe HAYB