HAYS Poland to firma doradztwa personalnego należąca do międzynarodowej grupy HAYS plc, największej agencji rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii notowanej na giełdzie w Londynie. Cechą, która wyróżnia firmę, jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje, skupiające się na obsłudze poszczególnych sektorów rynku pracy. System ten daje gwarancję dotarcia do specjalistów najwyższej klasy i umożliwia najefektywniejsze dopasowanie procesu rekrutacji do wymagań pracodawców. – Firma Hays Poland, dostrzegając ogromny potencjał branży interaktywnej, technologicznej i reklamowej w sektorze online, z przyjemnością dołączyła do grona firm stowarzyszonych w IAB Polska. Jesteśmy przekonani, że jako jedyna firma z sektora rekrutacyjnego stowarzyszona w organizacji będziemy mieć swój udział w tworzeniu i prezentowaniu standardów jakościowych związanych z rynkiem pracy dla całej branży internetowej. – wyjaśnia Michał Młynarczyk, Managing Director Hays Poland / CEE.
Spicy Mobile to natomiast agencja komunikacji mobilnej zajmująca się planowaniem, przygotowaniem oraz realizacją kompleksowych kampanii mobile. Zespół Spicy Mobile rozwija relacje z wydawcami, a swoją wiedzę na temat rynku mobile wzbogaca dzięki Mobience – pierwszemu w Polsce autorskiemu badaniu użytkowników sieci mobilnej. Celem agencji jest zwiększanie skuteczności oraz promocja reklamy na urządzeniach mobilnych w Polsce, poprzez wprowadzanie skutecznych formatów reklamowych. – Członkostwo w organizacji IAB Polska daje nam możliwość wymiany myśli, doświadczeń oraz pomysłów z innymi pasjonatami interaktywnej sieci marketingowej. Chcemy aktywnie współtworzyć obraz marketingu sieciowego w Polsce. – mówi Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile.
Zobacz również
Dołączając do grona firm członkowskich IAB Polska HAYS i Spicy Mobile będą korzystały z pełnego know how wypracowanego przez organizację. Głównym celem IAB Polska jest bowiem szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. Stowarzyszenie ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych.