15 stycznia odbędzie się trzecia edycja konferencji HbbTVSummit Poland, podczas której spotkają się w Warszawie osoby zaangażowane w rozwój HbbTV na świecie. W pierwszej części konferencji zostaną zaprezentowane informacje na temat przyszłości standardu HbbTV oraz obecny stan rozwoju telewizji hybrydowej na rynku niemieckim i czeskim.
O tym jak rozwija się HbbTV w Polsce dowiemy się z panelu dyskusyjnego, w którym swój udział zapowiedzieli przedstawicie następujących nadawców telewizyjnych: Telewizja Polska, Grupa ZPR (Eska TV, Fokus TV, Polo TV), TVN, TV Puls.
Zobacz również
HbbTV dysponuje sporym potencjałem umożliwiającym rozwój nowych interaktywnych usług telewizyjnych. Niezależnie od tego czy jest to VOD, interaktywna aplikacja czy też reklama hybrydowa. HbbTVSummit Poland to dobra okazja by spotkać się i wymienić doświadczeniami z osobami kreującymi przyszłość telewizji. – powiedział Paweł Tutka, ekspert rynku telewizji hybrydowej i Smart TV
Tegoroczna edycja konferencji HbbTVSummit powinna szczególnie zainteresować przedstawicieli domów mediowych oraz agencji reklamowych. Tomasz Choroszewski z Biura Reklamy TVP szczegółowo omówi zrealizowane na bazie HbbTV kampanie reklamowe w 2014 roku. Część z nich już dziś wyznacza nowe standardy dla reklamy hybrydowej na świecie. Reklama hybrydowa w HbbTV i szeroko pojęty T-Commerce będą tematami drugiego panelu dyskusyjnego.
Początek roku, to bardzo dobra okazja do podsumowania tego co wydarzyło się w temacie telewizji hybrydowej przez ostatnie 12 miesięcy. Rok 2014 był rokiem szczególnym dla HbbTV w Polsce. Rozwinął się w Polsce rynek reklamy hybrydowej. Pomyślnie zostały przeprowadzone testy wideoUltraHD4K w DVB-T na bazie HbbTV. Telewizja hybrydowa została udostępniona na kolejnych kanałach telewizyjnych w DVB-T. Odnotowano znaczący wzrost liczby urządzeń odbierających HbbTV.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie http://hbbtvsummit.com/program/
Słuchaj podcastu NowyMarketing