Heineken 0.0 – ten sam świetny smak i zero alkoholu. Marka wprowadza wariant bezalkoholowy

Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów piwami bezalkoholowymi Heineken wprowadza na polski rynek piwo o zerowej zawartości alkoholu. Heineken 0.0 jest propozycją dla dorosłych konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem klasycznego lagera w każdej sytuacji.
O autorze
1 min czytania 2018-03-15

Wariant bezalkoholowy to zero ograniczeń i możliwość delektowania się smakiem piwa zawsze i wszędzie.

Najnowsze badania konsumenckie pokazują, że systematycznie wzrasta zainteresowanie konsumentów trendem zdrowego stylu życia i zdrowego odżywiania. Szczególnie widoczne to jest wśród młodszych dorosłych, którzy deklarują, że umiarkowane spożycie alkoholu staje się nową modą. Popularność i zasięg mediów społecznościowych w tej grupie wiekowej oznacza, że kontrola wizerunku jest dla nich najważniejsza. Dlatego też HEINEKEN, jako jeden z czołowych browarów na świecie i pionier promowania odpowiedzialnego spożywania alkoholu wprowadził piwo o zerowej zawartości alkoholu.

Heineken 0.0 to orzeźwiający bezalkoholowy lager tworzony przy użyciu innowacyjnej technologii. Piwo ma zrównoważony smak i zero alkoholu, dlatego od teraz można cieszyć się nim o każdej porze dnia. Ikoniczna zielona butelka zyskała niebieską etykietę, która wyraźnie nawiązuje do kategorii bezalkoholowej i odróżnia nowy wariant od klasycznego.

Heineken od samego początku stawia na innowacje, a naszą misją jest wprowadzanie produktów i rozwiązań spełniających potrzeby konsumentów. Nasi piwowarzy przy tworzeniu nowego Heinekena 0.0 wykorzystali swoje wieloletnie doświadczenie, aby uwarzyć piwo bezalkoholowe najwyższej jakości. – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. – Nowy wariant pozwala teraz cieszyć się piwem Heineken o każdej porze dnia – dodaje Filipiak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecny na ponad 17 rynkach na całym świecie, w Polsce Heineken 0.0 w butelce 0,5 l dostępny jest od początku marca br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się