Heinz Power-Up, czyli ketchupowy świat retro

Heinz Power-Up, czyli ketchupowy świat retro
O autorze
1 min czytania 2023-12-08

Marka Heinz Kraft, wraz z Polską Ligą Esportową oraz agencją WebTalk, przygotowały dla fanów gamingu akcję „Heinz Power-Up”, czyli połączenie gamingowego retro klimatu gry Mario z klasykiem w postaci ketchupu marki Heinz.

Power-Up

Heinz Power-Up to projekt łączący elementy konkursu, contentu oraz rywalizacji w świecie wirtualnym i rzeczywistym. Gracze musieli wypełnić formularz konkursowy z pytaniem: „Jakiego skilla daje Ci ketchup Heinz?”, a w rezultacie mogli dołączyć do rywalizacji o nietuzinkowe nagrody – Nintendo Switch, klapki od marki Kubota, fotele gamingowe Acer czy wejściówki VIP na wydarzenie. Łącznie w konkursie wzięło udział ponad cztery tysiące osób.

Ketchupowy event

Kulminacją zmagań był event gamingowy w klubie H.4.0.S w Warszawie, gdzie odwiedzający mogli wziąć udział w niezapomnianej podróży po świecie Super Mario Bros! Uczestnicy mieli okazję spotkać swoich ulubionych influencerów tj. Filipa „Testrieego” Mątowskiego Pawła „innocenta” Mocek, Dawida „Szalonego” Pakosza, Radosława „NieDaRadka” Skorowskiego, Patrycję „Wpatkę” Wesołowską i Kubę „Coocharza” Przeździeckiego, którzy rywalizowali w turnieju o złotego pomidora. Mistrzem Heinz Power-Up okazał się być gospodarz imprezy – Testree.

Wydarzenie rozgrywało się także w świecie wirtualnym – widzowie na platformie streamingowej Twitch mogli wziąć udział w interaktywnych quizach i zdobyć atrakcyjne nagrody. Cały event cieszył się dużym zainteresowaniem, a osoby, które odwiedziły H.4.0.S mogły między innymi posłuchać o historii gier Mario, pograć na strefie free2play w klimacie retro i spróbować robionych na miejscu zapiekanek i burgerów okraszonych sosami Heinz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj