HELIO wybrało agencję Veneo

Veneo rozpoczęło współpracę z marką HELIO - producentem bakalii, popcornu do mikrofalówki oraz bezglutenowych mas do ciast, polew i dekoracji. Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu marketingu internetowego i media relations.
O autorze
0 min czytania 2016-09-06

Celem współpracy jest m.in. zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki oraz umocnienie silnej pozycji firmy na rynku spożywczym.

Veneo zajmie się opracowaniem strategii social media i public relations marki, wykorzystując przy tym narzędzia digital, kanały komunikacji i współpracę z mediami (w tym content marketing, pozycjonowanie w modelu SXO, media relations, social media oraz konkursy). 

Z ramienia agencji za działania odpowiedzialny jest zespół konsultantów, w składzie Sylwia Woźniak i Artur Mucha. Koordynatorem projektu jest Grzegorz Maliszewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj