Na profilu umieszczane będą materiały zdjęciowe HELLMANN’S, które można znaleźć na stronie z przepisami na przekąski www.hellmanns.pl/przepisy, jak również nowe, jeszcze niepublikowane kompozycje. Wszystkie publikacje marki na Pinterest będą dostępne również w specjalnej zakładce na fan page’u HELLMANN’S.
Profil wystartuje z takimi tablicami tematycznymi jak: Śniadanie optymisty, Jedz kolorowo, Kuchnia singla, czy Obiad mistrzów. Będzie tam także można znaleźć specjalny board przeznaczony do ‘repinowania’ swoich ulubionych kompozycji.
Zobacz również
– Popularność portalu Pinterest w Polsce rozwija się niezwykle szybko, dlatego zdecydowaliśmy się zrobić kolejny krok w kierunku obecności marki HELLMANN’S w mediach społecznościowych. Koncepcja profilu, którą przedstawiła agencja bardzo nam się spodobała – jest wyrazista oraz spójna z działaniami marketingowymi marki – mówi Anna Stożek, Brand Manager HELLMANN’S.
Link do profilu: pinterest.com/hellmannspl/
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]