Tym razem gośćmi Help Desku Mobile Vikings są Kamil Górecki i Krzysiek Stypułkowski z agencji e-sportowej i gamingowej Fantasy Expo.
– Pierwsza edycja #VikingEkspert cieszyła się sporym zainteresowaniem wśród naszej społeczności. Liczba zadanych pytań i przede wszystkim ich poziom merytoryczny utwierdziły nas w przekonaniu, że takie eksperckie porady są Vikingom potrzebne. Dlatego ruszamy z drugą edycją akcji i po raz kolejny organizujemy dla naszych użytkowników przestrzeń do zadawania pytań z obszaru bliskiego ich pasjom czy codziennym zainteresowaniom – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings.
Zobacz również
Gośćmi drugiej edycji #VikingEkspert są Kamil Górecki oraz Krzysiek Stypułkowski z Fantasy Expo – agencji e-sportowej i gamingowej, zrzeszającej pokaźne grono miłośników uprawiania wirtualnego sportu, gier komputerowych czy nowych technologii. Reprezentują oni największe gwiazdy e-sportu i gamingu, m.in. Piotra „Izaka” Skowyrskiego, Damiana „Nervariena” Ziaje, ASTROFAZĘ czy InetKoxTV, a także organizują wydarzenia skupiające pasjonatów tej dziedziny – Fantasy Expo Challenge oraz Esport Now. Społeczność Mobile Vikings oraz wszyscy zainteresowani tematem będą mogli zadawać ekspertom pytania z zakresu e-sportu, gamingu, przeprowadzonych przez agencję kampanii, zorganizowanych eventów, a nawet pytania dotyczące gwiazd.
Zasady drugiej edycji akcji #VikingEkspert są proste. Od poniedziałku 20 czerwca do środy 22 czerwca wszyscy zainteresowani tematem tej edycji mogą zadawać zaproszonym do współpracy ekspertom pytania dotyczące wskazanej dziedziny. Vikingowie mają możliwość kontaktu z gośćmi Help Desku na portalu Facebook – zarówno w prywatnych wiadomościach do operatora, jak i w komentarzach pod specjalnie dedykowanym postem na fan page’u marki oraz poprzez e-mail: [email protected]. Następnie pytania zostaną zebrane, a Kamil Górecki i Krzysiek Stypułkowski odpowiedzą na nie w specjalnie przygotowanym materiale video, który zostanie opublikowany na fan page’u Mobile Vikings.
Dzięki akcji #VikingEkspert marka Mobile Vikings chce zrobić kolejny krok w rozwoju swojego Help Desk’u i jeszcze bardziej wyjść naprzeciw potrzebom vikingowej społeczności. Do tej pory Help Desk operatora słynął ze swojej niezawodności, wszechstronności i szybkości. Teraz społeczność marki będzie mogła partnerom i ekspertom zaproszonym do udziału w akcji zadawać pytania z zakresu rozmaitych dziedzin. Dzięki tej inicjatywie młodzi, ambitni ludzie zyskają szybki i łatwy dostęp do fachowej wiedzy i porad, co pozwoli im się nieustająco rozwijać, realizować i odnosić sukcesy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing