Helping Hand podjęło współpracę z Teleperformance Polska

Teleperformance rozszerza dotychczasowy zakres benefitów pozapłacowych dla pracowników w Polsce. Dzięki współpracy z Helping Hand, firma jest w stanie zapewnić swojemu zespołowi holistyczne wsparcie psychologiczne.
O autorze
2 min czytania 2022-05-16

Dzięki współpracy z Helping Hand, wszyscy pracownicy firmy Teleperformance w Polsce otrzymają w ramach benefitów pozapłacowych dostęp do platformy wsparcia psychologicznego. Poza możliwością skorzystania z materiałów psychoedukacyjnych i wspierających rozwój osobisty – wywiadów ze specjalistami, webinarów, warsztatów, wideo i artykułów, pracownicy Teleperformance mają także możliwość podjęcia indywidualnych, anonimowych konsultacji z terapeutą w postaci czatów, voice room’ów czy spotkań online.

Platforma online Helping Hand jest do dyspozycji użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z rozwiązania można korzystać w pełni anonimowo.  

Jest mi niezmiernie miło, kiedy obserwuję, że coraz więcej firm kieruje swoją uwagę na wsparcie pracowników. Helping Hand to kompleksowy produkt, zapewniający rozbudowane plany profilaktyczne, które tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i prawdziwą pasją. Uważam, że pielęgnowanie zdrowia psychicznego powinno być nieodłącznym elementem profilaktyki zdrowotnej każdego człowieka. Głęboko wierzę w to, że zapewniamy najlepsze rozwiązanie na rynku – nie tylko pod względem merytorycznym, ale także naszego podejścia – stawiamy na empatię, otwartość, troskę i bezpieczeństwo – komentuje Aleksandra Tokarewicz, członkini zarządu i dyrektor ds. produktu i sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.
Jesteśmy liderem w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi klientów oraz zarządzania relacjami z klientami. Mamy więc wiedzę i doświadczenie, jak powinna wyglądać każda relacja – firma – klient, firma – pracownik. Nieodłącznym elementem naszej strategii jest realizacja programów związanych z zadbaniem o dobrostan pracowników. Zapewnienie odpowiedniego komfortu pracy, stałe wsparcie i możliwość zadbania o zdrowie całego zespołu, to kluczowe elementy w naszej polityce HR-owej, którą wciąż udoskonalamy. Stąd pomysł na rozpoczęcie współpracy z Helping Hand w zakresie profilaktyki i wsparcia psychologicznego. Jest to kolejny krok do rozwijania atrakcyjnego programu wellbeingowego. Jestem przekonana, że współpraca ta pozwoli nam na wymianę niezwykle cennych doświadczeń i spotka się z uznaniem wszystkich pracowników. Zapewnienie odpowiedniej profilaktyki i bieżącego wsparcia psychologicznego w dzisiejszych, trudnych czasach, jest warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania całej firmy. Pamiętajmy, że zadowolony i zaopiekowany pracownik, to lojalny i rzetelny pracownik – powiedziała Dominika Śliżewska-Wróbel, dyrektor HR w Teleperformance Polska.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Platforma Helping Hand oferuje wsparcie zdrowia psychicznego, wykorzystując w tym celu metodę czterech kroków. „Cztery kroki na drodze do dobrostanu” to autorski, kompleksowy program pomocy, w ramach którego każdy z użytkowników platformy  już w pierwszym etapie może zdiagnozować swój problem, a potem – pracować nad rozwiązywaniem go.

Z narzędzi Helping Hand mogą korzystać zarówno osoby prywatne (bezpłatnie oraz w ramach rozszerzonego abonamentu), jak i firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się