TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Henio jak Baumgartner leci z życzeniami w rytmie Gangnam style

Agencja Lemon Sky realizuje kampanię świąteczną dla Tesco. Tym razem Henio szybko i konkretnie składa spersonalizowane życzenia w locie, przeganiając światło i tańcząc w stylu bijącego rekordy popularności Gangam style.
O autorze
0 min czytania 2012-12-18

Osią kampanii jest film, w którym każdy może wykorzystać postać Henia do złożenia własnych, świątecznych życzeń, a następnie podzielenia się nimi z przyjaciółmi czy rodziną w postaci animowanego klipu. Ponieważ Eksperci Tesco śledzą na bieżąco nośne zjawiska w Internecie, animacja z Heniem w roli głównej nawiązuje do popularnych tematów czy tekstów, m.in. niedawno oglądanego przez cały świat skoku Baumgartnera, tańca Gangnam style czy znanych tekstów z filmów wirusowych. Życzeniami można dzielić się szybko i konkretnie na landing page www.lecimyzzyczeniami.pl oraz facebookowym profilu Tesco, a sam film zobaczyć w kanale YouTube.