Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Henio wraca do szkoły – nowa aplikacja od Lemon Sky

„Powrót do szkoły” - to nowa kampania reklamowa Tesco. Agencja Lemon Sky z Grupy ADV przygotowała aplikację, w której Henio zasiadł za szkolną ławą. Użytkownicy mogą zagrać w reklamie razem z bohaterem, który pomoże im także zrobić psikusa znajomym.
O autorze
1 min czytania 2012-08-21

Henio, przykładny mąż Krysi, był już m.in. raperem (www.heniospiewa.pl) i piłkarzem (youtu.be/YjWJoQFxLMY), a teraz wciela się w rolę pilnego ucznia. „Powrót do szkoły” to aplikacja, która sprawia nie lada frajdę jej odbiorcom! Po wejściu na stronę powrotdoszkoly.pl przenosimy się do klasy wypełnionej rozmaitymi pomocami naukowymi. Możemy obejrzeć reklamę Tesco lub sami w niej zagrać, ramię w ramię z Heniem. Wystarczy wybrać odpowiednie zdjęcie, które można dodatkowo wzbogacić o szablon postaci. W kolekcji znajdują się m. in. Maria Słodziak Curie, Kopiernik, Koleżko Mieszko i wiele innych. Następnie można obejrzeć reklamę z własnym udziałem. Ponadto, aplikacja umożliwia zrobienie psikusa swoim znajomym i wysłanie im linka z odpowiednio przygotowanym filmem.

 

Henio poszedł o krok dalej i postanowił puścić oko do blogerów, dla których przygotował specjalną, dedykowaną wersję reklamy. „Powrót do szkoły” spotkał się z pozytywnymi komentarzami, a wielu właścicieli blogów (m.in. Natalia Hatalska, Kominek, Piotr Konieczny, Paweł Tkaczyk i Mediafun) dzieliło się nią na swoich profilach na Facebooku oraz Twitterze.

Aplikacja jest dostępna na www.facebook.com/Eksperci.Tesco/ oraz na stronie powrotdoszkoly.pl. Powstała ona we współpracy z agencją PZL – odpowiedzialną za tworzenie reklam telewizyjnych Tesco. Lemon Sky prowadzi fan page Ekspertów Tesco na Facebooku. Działania agencji dla brand heroes Tesco zostały nagrodzone w 2012 roku Kreaturą w kategorii Digital oraz Golden Arrow w kategorii Social Media. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj