TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Henkel startuje z kampanią „Różowy Patrol powered by Gliss” z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Cel – ratowanie życia i poprawa zdrowia Polek

Henkel startuje z kampanią „Różowy Patrol powered by Gliss” z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Cel – ratowanie życia i poprawa zdrowia Polek
Ruszyła kolejna odsłona kampanii z udziałem certyfikowanych Ambasadorek projektu „Różowy Patrol” Fundacji Onkocafe – Razem lepiej we współpracy z marką Gliss. Jej celem jest dotarcie do Polek z informacją o konieczności regularnego samobadania korzystania z takich badań profilaktycznych jak USG i mammografia. Wśród twarzy kampanii znalazła się Małgorzata Rozenek – Majdan, certyfikowana ambasadorka projektu „Różowy Patrol powered by Gliss”.
O autorze
1 min czytania 2024-09-06

Kampania prowadzona jest w środowisku Meta, Google i w wybranych portalach internetowych należących do wydawnictw Agora i Burda Media Polska.

Rak piersi to najczęściej występujący u kobiet nowotwór, niestety w większości przypadków wykrywany zbyt późno. Według ekspertów rokowania byłyby dla pacjentek korzystniejsze, gdyby regularnie poddawały się samobadaniu i korzystały z mammografii czy USG piersi. Wczesne wykrywanie zmian nowotworowych jest niezwykle istotne, ponieważ gwarantuje wyleczalność nawet w 95% przypadków*.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W odpowiedzi na te wyzwania rozpoczęto kolejną edycję kampanii „Różowy Patrol powered by Gliss” z udziałem certyfikowanych ambasadorek m.in.: Agaty Bińkowskiej, Anny Krok, Małgorzaty Rozenek-Majdan, Wiesławy Rybickiej, Katarzyny Tyrajskiej i Małgorzaty Witkowskiej. Ambasadorki na co dzień spotykają się z setkami kobiet i edukują na fantomach, jak powinno wyglądać samobadanie piersi.

Zachęcają do korzystania z badań profilaktycznych i wspierają kobiety w dotarciu do odpowiednich placówek medycznych w regionach, w razie wykrycia niepokojących zmian. Ich działania sprawiają, że coraz więcej Polek zyskuje szansę na wczesne wykrycie raka piersi. Kampania wykorzystuje zarówno formaty video, jak i statyczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod adresem www.rozowypatrol.pl znajduje się baza wiedzy na temat profilaktyki raka piersi, szczegółowa instrukcja samobadania, mapa miejsc, w których działają Różowe Patrole, terminy bieżących spotkań oraz informacje, gdzie zgłaszać się w razie wykrycia zmian.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

*Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, 2021 r.
Zdjęcie główne: YouTube