Współpraca obu partnerów będzie prowadzona pod hasłem: “HENNESSY Never stop. Never settle. – O.S.T.R. Autentycznie.”.
Hennessy od wielu lat związane jest ze środowiskiem hiphopowym – z powodzeniem wspiera muzyków na całym świecie. Artyści związani z marką reprezentują takie wartości, jak m.in. odwaga, autentyczność, determinacja, wolność, niezależność, wytrwałość. W Polsce Hennessy znalazło partnera, który idealnie uosabia globalne przesłanie marki Never stop. Never settle.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Motto Never stop. Never settle. reprezentuje wewnętrzną potrzebę zmierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym w tym, co się robi. To hasło motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, a także do pokonywania własnych zahamowań i przeszkód zewnętrznych. Motto Never stop. Never settle. inspiruje, daje nadzieję i uruchamia własny potencjał.
Współpraca marek Hennessy i O.S.T.R. ma charakter autentycznego partnerstwa. Od kilkunastu lat O.S.T.R. konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym, pozostając wiernym takim wartościom, jak upór, dążenie do celu, prawda, konsekwencja, chęć rozwoju. To wartości spójne z globalnym przesłaniem Hennessy.
Chcąc przybliżyć polskiej publiczności wartości marki, Hennessy nawiązuje współpracę z artystą, który poprzez swoje życiowe i artystyczne wybory jest uosobieniem ducha Hennessy. W 2017 roku obaj partnerzy stworzą opowieść pod wspólnym tytułem Never stop. Never settle.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
O.S.T.R. jest pierwszym polskim Ambasadorem Hennessy. Współpraca ma charakter długofalowy, a jej odsłony będą ujawniane w kolejnych miesiącach 2017 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oficjalne hashtagi w mediach społecznościowych:
#HennessyOSTR
#HennessyAutentycznie
#HennessyPolska
#neverstopneversettle
#autentycznie