„Herbapol-Lublin” S.A. uruchamia sklep internetowy dla nowej marki kosmetycznej Polana

Odpowiadając na trendy i potrzeby konsumentów, na stronie marki Polana, a także pod adresem www.e-polana.com znajdziemy teraz sklep online. Można w nim nabyć zarówno kosmetyki naturalne, jak i suplementy diety wpisujące się w koncept dwukierunkowej pielęgnacji, który wyróżnia markę Polana na rynku.
O autorze
1 min czytania 2020-12-22

Marka naturalnych kosmetyków Polana zadebiutowała na polskim rynku w październiku tego roku. To nowe podejście do pielęgnacji skóry, zakładające stosowanie kosmetyków i suplementów diety, by dbać o nią zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz.

– Nie da się ukryć, że rok 2020 był dla nas przełomowy. Jesienią wprowadziliśmy na rynek markę kosmetyków naturalnych Polana, która w testach konsumenckich uzyskała bardzo dobre oceny. Kolejnym krokiem było dla nas budowanie dystrybucji, której kluczowym elementem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, musiał być kanał e-commerce. Uruchomienie go jeszcze w tym roku było dla nas niezwykle ważne i cieszę się, że miejsce, w którym konsument może nie tylko poznać naszą markę i koncept dwukierunkowej pielęgnacji, ale też kupić nasze produkty, jest już gotowe. Jak wiemy z badań, konsumenci poszukują produktów naturalnych, od polskich producentów, a do tego w przystępnej cenie – to wszystko daje im Polana i jestem przekonany, że dzięki uruchomieniu sklepu online grono naszych użytkowniczek będzie się systematycznie powiększać – mówi Evangelos Evangelou, prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.‬‬‬‬‬‬‬

Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, oferujące możliwość indywidualnego doboru produktów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby skóry. Na stronie www.herbapol-polana.com znajdziemy także Vademecum botaniczne – prawdziwą skarbnicę wiedzy o pochodzeniu, a także wyjątkowych właściwościach roślin wchodzących w skład kosmetyków i suplementów diety marki Polana.

Dostawy produktów kupionych w e-sklepie będą realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatna dostawa będzie miała miejsce dla zamówień już powyżej 69,99 PLN. Przesyłki kurierskie będą też dostarczane do wybranych krajów poza Polską.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj