Polana to nowa marka kosmetyczna od „Herbapol-Lublin” S.A., który już od ponad 70 lat daje Polakom to, co najlepsze z natury – odkrywa przed nimi jej tajemnice oraz inspiruje do poszukiwania skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o zdrowie, samopoczucie, a teraz również o urodę. Bazując na wynikach badań, które dowodzą, że – aby uzyskać w tym jak najlepsze efekty – warto działać nie tylko na skórę, ale również od wewnątrz organizmu marka stworzyła unikatowy koncept holistycznej pielęgnacji.
Do zadań agencji Big Picture będzie należeć przygotowanie całościowej strategii działań PR związanych z wprowadzeniem nowej marki na rynek, koordynacja współpracy z mediami oraz aktywne prowadzenie biura prasowego. Big Picture będzie odpowiedzalne za komunikację wszystkich linii produktowych z portfolio marki Polana zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i suplementów. W kolejnych etapach Polana planuje rozszerzać ofertę produktów. Na ten moment, priorytetem jest zbudowanie szerokiej dystrybucji oraz start własnego kanału e-commerce.
Zobacz również
Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadać będzie zespół lifestyle.