Firma TEEKANNE Polska rzuca wyzwanie pogodzie i wspiera kierowców rano w godzinach 7 – 9 i po południu od 16 do 18 , czyli w drodze z pracy i po pracy.
– Gwałtowne ochłodzenie ostatnich dni było impulsem do tej decyzji – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska – bo przecież nic tak nie rozgrzewa jak dobra herbata, zwłaszcza czarna z cytryną lub szczególnie lubiana przez naszych konsumentów Earl Grey. Taką herbatę serwujemy na zakorkowanych skrzyżowaniach pięciu polskich miast, w ramach naszej ogólnopolskiej akcji pod hasłem herbatarozgrzewa.pl. Akcję wspiera medialnie agencja 365 PR oraz stacja radiowa RMF MAXXX z Grupy RMF
Zobacz również
Herbatarozgrzewa.pl to też specjalny, interaktywny serwis www, który ułatwia nawigację do miejsc w których rozgrzewa herbata TEEKANNE, prezentuje nowe smaki marki, oraz kampanię reklamową z Adamem Małyszem w roli głównej.
– Akcja herbatarozgrzewa.pl to jeden z projektów w ramach kampanii reklamowej firmy na sezon 2012 / 2013 – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska – w telewizyjnej reklamie marki wystąpił ponownie ambasador naszej marki Adam Małysz, który poleca nowe smaki. Natomiast poza telewizją planujemy wiele dodatkowych projektów i niespodzianek dla fanów marki i nie tylko. Już dziś zapraszamy też na nasz profil na Facebooku facebook.com/herbatateekanne, gdzie można na bieżąco śledzić wszystkie nowości związane z marką – dodaje Rymski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach