Herbert, Kapuściński, Kołakowski, Lem i inni w jubileuszowych minibookach „Znaku” i platformy Woblink

Minibooki to nowy projekt miesięcznika ZNAK i platformy Woblink, towarzyszący jubileuszowi wydania 700. numeru miesięcznika „Znak”. Na 9 e-książek składają się teksty Herberta, Kapuścińskiego, Lema, Kołakowskiego i wielu innych autorów, którzy przez 67 lat pisali lub dyskutowali na łamach magazynu.
O autorze
1 min czytania 2013-08-25

Minibooki zostały przygotowane przez redakcję miesięcznika i platformę Woblink, która jest ich wyłącznym dystrybutorem.

Minibooki wydane zostały w 3 seriach. Na każdą z nich składają się trzy mini-książki. Wśród tematów m.in.: tabu Polaków, świat reporterów, medycyna a religia oraz klasyka Tischnera. Każdy z minibooków zawiera od 4 do 8 tekstów lub wywiadów. Wśród autorów znaleźli się m.in. Herbert, Lem, Jagielski, Kapuściński, Kołakowski, Skarga i Szejnert.

Premiera minibooków to jeden z projektów towarzyszących jubileuszowi miesięcznika „Znak”. Przygotowując się do wydania nr 700., redakcja postanowiła dokonać wyboru najważniejszych tekstów z historii pisma i w ten sposób pokazać, że treści publikowane w magazynie nie tracą na wartości wraz z upływem lat. –Zależało nam również na tym, aby zachęcić użytkowników e-książek do zapoznania się z gigantycznym bogactwem tekstów z historii „Znaku”. Nasze archiwum liczy ponad 100 tys. stron! – mówi Marcin Sikorski z miesięcznika ZNAK.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Minibooki są niezwykle popularne na amazon.com. Nasze mini-książki to idealna propozycja dla e-czytelników szukających tekstów z tzw. wyższej półki, które są bardzo wysokiej jakości, a jednocześnie niedrogie – dodaje Ewa Pałka, PR Manager platformy Woblink.

Minibooki są również odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy informowali, że archiwalne teksty ze „Znaku” istniejące dotychczas wyłącznie w formacie PDF są bardzo niewygodne w czytaniu. Brakowało również klucza selekcji i porządkowania materiałów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Minibooki „Znaku” będą kosztować 4,99 zł, a w pierwszym tygodniu od premiery tylko 3,99 zł. Redakcja miesięcznika podkreśla, że ich wydanie było możliwe dzięki temu, że właściciele praw autorskich zrzekli się wynagrodzeń z ich tytułu. Część tekstów trzeba było przygotowywać od początku, gdyż nie istniały w formie cyfrowej. Za produkcję odpowiedzialna jest platforma e-bookowa Woblink, należąca do Grupy ZNAK. Przychody ze sprzedaży zostaną przeznaczone na kontynowanie działalności miesięcznika ZNAK, który jest jednym z najstarszych polskich periodyków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

ZNAK nie wyklucza wydania kolejnych serii minibooków i rozwijania istniejących.