Heroes Brand Communication dla FOX i TOYA

9 kwietnia na polskie ekrany wszedł serial sensacyjny stacji FOX, Deep State. Przyszli widzowie mogli poczuć klimat produkcji nie pozbawionej wątków szpiegowskich, tajemnic i nagłych zwrotów akcji, jeszcze przed dniem premiery. 7 kwietnia w Łodzi odbyła się gra miejska...
O autorze
1 min czytania 2018-04-11

…której uczestnicy wcielili się w role tajnych agentów do zadań specjalnych.

Thriller szpiegowski Deep State opowiada historię byłego szpiega MI6, Maxa Eastona (Mark Strong), który po latach spokojnego, ustatkowanego życia wraca na pole walki by pomścić śmierć syna. Tajna wojna wywiadowcza, konspiracja, handel bronią, spisek mogący obalić rządy – w Deep State nie brakuje ogromnych emocji, ale i okazji by zadać sobie pytania: kto „pociąga za sznurki”?, komu można ufać? kto podejmuje „nasze” decyzje?

Magia kina kiedyś i dziś

Podobne pytania mogli postawić sobie uczestnicy gry miejskiej Deep State zorganizowanej przez FOX i TOYA w Łodzi. Gracze mieli okazję wcielić się w role agentów, których zadaniem było rozpracowanie grupy przestępczej planującej dokonanie zamachu na członka rządu. W tym celu „agenci” musieli przemieszczać się po mieście rozwiązując kolejne zagadki, podejmując decyzje o dalszych krokach śledztwa i wykonując zadania kreatywne.

Uczestnicy gry mieli także szansę eksplorować niedostępne na co dzień przestrzenie dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych przy ul. Łąkowej 29 w Łodzi. Dziś powstaje tam magia kina, telewizji i rozrywki. Na potrzeby gry zaadaptowano przestrzenie należące do Grupy TOYA, w których mieszczą się: TOYA Studios i klub Wytwórnia. W jedną z ról wcielił się Henryk Zastróżny – wieloletni pracownik Wytwórni Filmów Fabularnych i TOYA Studios, jeden z najlepszych polskich imitatorów dźwięku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję, scenariusz i organizację gry odpowiedzialna była agencja Heroes Brand Communication z Łodzi.

Graczom nie zabrakło gorących emocji. Wszyscy, którzy lubią podobne rozrywki, w każdy poniedziałek, od 9 kwietnia, o godz. 21.00 mogą towarzyszyć bohaterom serialu Deep State, który w Polsce będą mogli oglądać m.in. abonenci operatora telewizji kablowej TOYA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się