TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Heroes Brand Communication dla Fundacji Fort III Pomiechówek

Zespół Agencji Heroes będzie odpowiedzialny za prowadzenie działań promocyjno-edukacyjnych w ramach projektu „Fort III Pomiechówek – dziedzictwo, edukacja, turystyka” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej.
O autorze
2 min czytania 2021-05-20

Celem projektu jest popularyzowanie i upowszechnienie wiedzy na temat roli i znaczenia Fortu III Pomiechówek w historii oręża polskiego, upamiętnienie ofiar Fortu, utrwalanie jego historii oraz popularyzowanie wiadomości o Forcie III Pomiechówek w szczególności wśród młodzieży.

Agencja w ramach powierzonego jej zadania przeprowadzi działania projektowe oraz informacyjno-promocyjne, na które złożą się: opracowanie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej Fortu, opracowanie projektów i produkcja pamiątek oraz produkcja video promocyjnego Fortu. Przekaz wzmocni realizacja i publikacja materiału video o historii i znaczeniu Fortu w ramach wybranego przez Agencję popularnego historycznego programu telewizyjnego w serwisie YouTube.

Specjaliści z Heroes będą również odpowiedzialni za koncepcję i przeprowadzenie projektu edukacyjnego „Pomiechówek: śladami naszej historii”, skierowanego do uczniów klas 7-8 szkół podstawowych i uczniów szkół ponadpodstawowych północnego Mazowsza. Dlaczego wybrano uczniów z tego regionu? Ponieważ w czasie II wojny światowej w Forcie III w Pomiechówku mieściło się najcięższe w tym regionie (a może i w całej Polsce) więzienie karno-śledcze gestapo, w którego murach znaleźli się przedstawiciele wszystkich klas społecznych mieszkający na wspomnianym terenie lub prowadzący na nim antyhitlerowską działalność.

Formuła lekcji możliwa jest do zrealizowania w wygodnej i atrakcyjnej formie lekcji online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Będzie to wyjście do młodych ludzi z ważnymi informacjami w atrakcyjnej i przemawiającej do nich formule, która zachęca również do działania. Zakładamy, że realizacja wszystkich powierzonych nam zadań w zaproponowanym przez nas kształcie, przedstawi Fort nie tylko jako miejsce martyrologii, ale również miejsce ciekawych spotkań edukacyjnych, powód do wszczęcia własnych młodzieńczych dociekań i poszukiwań oraz jako perłę architektury militarnej – mówi Anna Szepke, CEO w Heroes Brand Communication.

W ramach projektu szkoły otrzymają komplet nowoczesnych multimedialnych materiałów do samodzielnego przeprowadzenia lekcji w szkole (film edukacyjny, prezentację, quiz sprawdzający wiedzę) oraz zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie. Zadaniem konkursowym będzie opracowanie przez klasę foto książki, której tematem będzie wydarzenie, postać lub architektura Fortu III w Pomiechówku. Realizacja tego zadania wymagać będzie samodzielnej pracy badawczej – dotarcia do świadka wydarzenia lub jego potomka, rodziny więźnia, historyka, naukowca i zebranie od niego potrzebnych informacji, które następnie znajdą swoją dokumentację w foto książce. W ten sposób, dzięki młodemu pokoleniu, historia Fortu III Pomiechówek będzie pisała się dalej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– O konkursie dla szkół, podobnie jak o całym projekcie edukacyjnym, myśleliśmy już od dawna. Brakowało nam jednak spójnej koncepcji informacyjno – promocyjnej i doświadczenia w tego rodzaju przedsięwzięciach. Dla budowania rozpoznawalności obiektu potrzebowaliśmy nowoczesnej identyfikacji, materiałów promocyjnych zachęcających do odwiedzenia Fortu i poznania jego historii, filmów docierających do młodzieży w lubianych przez nich programach, drobnych pamiątek. Dzięki współpracy z Agencją Heroes oraz środkom uzyskanym z Ministerstwa Obrony Narodowej nasze plany zmieniają się w konkretne działania, które stanowić będą trwałą wartość wniesioną w sprawę upamiętnienia i utrwalenia historii Fortu – podsumowuje Piotr Jeżółkowski, prezes Fundacji Fort III Pomiechówek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekt Fort III Pomiechówek – dziedzictwo, edukacja, turystyka dofinansowany jest ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej i realizowany będzie przez dziewięć miesięcy w okresie 10.04.2021 – 31.12.2021.