Nowa reklama, poza oczywistym ukazywaniem atrybutów produktu, jest podróżą w czasie, która przedstawia produkt Ludwik towarzyszący Polakom od pokoleń. Czasy się zmieniają, mijają kolejne dekady, ale Ludwik nieustannie jest przebojem każdej kuchni. Spot wyprodukowany został w wersjach 30-sto i 15-sto sekundowych; emitowany jest w telewizji oraz Internecie. Widzowie zobaczą cztery różne epoki: od lat 60. XX wieku do czasów współczesnych. Elementem scalającym pokolenia jest właśnie produkt Ludwik jako “Przebój Wszechczasów”. Za produkcję, przygotowanie i realizację reklamy odpowiada agencja hi GRUPA; spot wyreżyserował Florian Malak. Scenografią zajęła się Agnieszka Bąk, dzięki której reklama wiernie odwzorowuje różne czasy; na potrzeby produkcji zbudowano cztery prawdziwe kuchnie wyposażone w autentyczne akcesoria z konkretnych epok. Za zdjęcia odpowiedzialny był Filip Załuska. Autorami idei kreatywnej są Mirek Kulisz i Łukasz Jankowski.
hi GRUPA odpowiada także za Key Visual, kreacje reklamowe, landing page, planowanie i zakup mediów, z kompleksową realizacją kampanii w kanale digital (m.in. programmatic, video online, content marketing, mobile z wykorzystaniem formatów rich media). Za planowanie i zakup powierzchni reklamowej w telewizji odpowiada Dom Mediowy OMD.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
hi GRUPA wprowadziła również kultową markę Ludwik na Instagram i jest odpowiedzialna za jej tamtejszą komunikację. Proces poprzedziło przygotowanie szczegółowej strategii działań marki w obszarze Instagramu.
Kampania potrwa do końca grudnia 2020.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]