Przewidywane przychody (przed audytem) ze sprzedaży usług doradczych (Fee) wyniosły 6,050,000 PLN. To wynik mniejszy niż w roku 2014 (spowodowany głównie zamykaniem nierentownych kontraktów długoterminowych), tym niemniej, dzięki zwiększeniu efektywności i skupieniu się na projektach wysoko marżowych, spółka wypracowała pozytywny wynik operacyjny. Tym samym umocniona została stabilność biznesowa firmy i pozycja rynkowa.
H+K utrzymała wiodącą rolę w branży nowych technologii z bardzo mocnym portfolio klientów, jak: Facebook, Uber, Spotify czy Boeing. Ambicją firmy na 2016 rok jest dalsze wzmacnianie obecności w innych kluczowych branżach, w czym ma pomóc wdrożona metodologia opracowywania strategii komunikacyjnej:„Dostrzegamy jak błyskawicznie zmienia się świat; obserwujemy jak na nowo kształtują się zainteresowania i preferencje widzów, słuchaczy i czytelników; jesteśmy zafascynowani ewoluującymi technologiami i ich zastosowaniem; uwielbiamy dane, liczby i statystyki; nasze strategie opieramy na kluczowych obserwacjach (insights), a nasze rozwiązania taktyczne przełamują przyjęte schematy i realnie wpływają na biznes naszych klientów. Takim myśleniem zarażamy naszych klientów. Kreujemy idee, w które wierzymy zarówno my, jak i nasi klienci, a przede wszystkim, które przekonują odbiorców naszych kampanii” – wyjaśnia Grzegorz Szczepański, CEO H+K Strategies.
Zobacz również
To nowe podejście agencja zastosowała w swoich propozycjach programowych m.in. dla CI Games i Polskiej Izby Książki, co pozwoliło osiągnąć spektakularne efekty komunikacyjne i biznesowe, a także unikalny sukces marketingowy prowadzący do zdobycia największej liczby jakościowych wyróżnień branżowych spośród wszystkich działających w Polsce agencji public relations, w tym:
- Dwie nagrody Magellan Awards (Platyna w kategorii Produkt/usługa konsumencka i nagroda za najlepsze pokrycie medialne) za kampanię towarzyszącą wprowadzeniu na rynek najnowszej produkcji CI Games, czyli gry wideo Lords of the Fallen;
- Złota nagroda SABRE w kategorii Technology: Software – jedyna nagroda w kategorii głównej (Practice Areas), która w roku 2015 trafiła do Polski;
- PRoton dla najlepszego zespołu w firmie PR na rynku dla teamu: Krzysztof Rygiel, Rafał Sałak i Kamil Ściana;
- Człowiek PR roku 2015 magazynu BRIEF dla Grzegorza Szczepańskiego, CEO agencji;
- 3 Złote Spinacze (2 za kampanię #ocalksiazki zrealizowaną dla Polskiej Izby Książki i 1 za projekt Lords of the Fallen), ex aequo największa liczba zdobytych nagród w konkursie w edycji 2015.
„Te prestiżowe wyróżnienia to dowód, że podążamy właściwą drogą. W 2016 rok wchodzimy silniejsi wewnętrznie, z gotowym planem na dalszy rozwój naszej unikalnej propozycji rynkowej i rozszerzanie kompetencji branżowych. Jestem przekonany, że to podejście znajdzie zrozumienie wśród coraz liczniejszej grupy świadomych klientów i w najbliższym czasie będziemy mogli pochwalić się kolejnymi sukcesami” – powiedział Szczepański.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach