Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Hill+Knowlton Strategies najbardziej utytułowaną agencją PR w Polsce

2015 rok był trzecim rokiem transformacji biznesowej Hill+Knowlton Strategies w kierunku przekształcenia jej propozycji rynkowej ku usługom znacznie wykraczającym poza standardowe media relations i odzyskania dochodowości operacyjnej.
O autorze
2 min czytania 2016-01-05

Przewidywane przychody (przed audytem) ze sprzedaży usług doradczych (Fee) wyniosły 6,050,000 PLN. To wynik mniejszy niż w roku 2014 (spowodowany głównie zamykaniem nierentownych kontraktów długoterminowych), tym niemniej, dzięki zwiększeniu efektywności i skupieniu się na projektach wysoko marżowych, spółka wypracowała pozytywny wynik operacyjny. Tym samym umocniona została stabilność biznesowa firmy i pozycja rynkowa.

H+K utrzymała wiodącą rolę w branży nowych technologii z bardzo mocnym portfolio klientów, jak: Facebook, Uber, Spotify czy Boeing. Ambicją firmy na 2016 rok jest dalsze wzmacnianie obecności w innych kluczowych branżach, w czym ma pomóc wdrożona metodologia opracowywania strategii komunikacyjnej:„Dostrzegamy jak błyskawicznie zmienia się świat; obserwujemy jak na nowo kształtują się zainteresowania i preferencje widzów, słuchaczy i czytelników; jesteśmy zafascynowani ewoluującymi technologiami i ich zastosowaniem; uwielbiamy dane, liczby i statystyki; nasze strategie opieramy na kluczowych obserwacjach (insights), a nasze rozwiązania taktyczne przełamują przyjęte schematy i realnie wpływają na biznes naszych klientów. Takim myśleniem zarażamy naszych klientów. Kreujemy idee, w które wierzymy zarówno my, jak i nasi klienci, a przede wszystkim, które przekonują odbiorców naszych kampanii” – wyjaśnia Grzegorz Szczepański, CEO H+K Strategies. 

To nowe podejście agencja zastosowała w swoich propozycjach programowych m.in. dla CI Games i Polskiej Izby Książki, co pozwoliło osiągnąć spektakularne efekty komunikacyjne i biznesowe, a także unikalny sukces marketingowy prowadzący do zdobycia największej liczby jakościowych wyróżnień branżowych spośród wszystkich działających w Polsce agencji public relations, w tym:  

  • Dwie nagrody Magellan Awards (Platyna w kategorii Produkt/usługa konsumencka i nagroda za najlepsze pokrycie medialne) za kampanię towarzyszącą wprowadzeniu na rynek najnowszej produkcji CI Games, czyli gry wideo Lords of the Fallen;
  • Złota nagroda SABRE w kategorii Technology: Software – jedyna nagroda w kategorii głównej (Practice Areas), która w roku 2015 trafiła do Polski;
  • PRoton dla najlepszego zespołu w firmie PR na rynku dla teamu: Krzysztof Rygiel, Rafał Sałak i Kamil Ściana;
  • Człowiek PR roku 2015 magazynu BRIEF dla Grzegorza Szczepańskiego, CEO agencji;
  • 3 Złote Spinacze (2 za kampanię #ocalksiazki zrealizowaną dla Polskiej Izby Książki i 1 za projekt Lords of the Fallen), ex aequo największa liczba zdobytych nagród w konkursie w edycji 2015.

„Te prestiżowe wyróżnienia to dowód, że podążamy właściwą drogą. W 2016 rok wchodzimy silniejsi wewnętrznie, z gotowym planem na dalszy rozwój naszej unikalnej propozycji rynkowej i rozszerzanie kompetencji branżowych. Jestem przekonany, że to podejście znajdzie zrozumienie wśród coraz liczniejszej grupy świadomych klientów i w najbliższym czasie będziemy mogli pochwalić się kolejnymi sukcesami” – powiedział Szczepański.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj