Hill+Knowlton Strategies rozpoczyna współpracę z Black Red White

Na początku listopada, do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka Black Red White – najchętniej wybierana marka meblarska w Polsce, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz.
O autorze
1 min czytania 2017-11-17

Agencja Hill+Knowlton Strategies w ramach współpracy z Black Red White odpowiada za doradztwo strategiczne, wdrożenie platformy komunikacyjnej w oparciu o ideę marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, bieżące prowadzenie biura prasowego oraz realizację działań z zakresu influencer marketingu.

Black Red White już od ponad 25 lat proponuje najbardziej rozbudowaną ofertę wyposażenia wnętrz dostępną na rynku – wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła. Wyróżnia je funkcjonalność, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz atrakcyjne i urozmaicone wzornictwo, dzięki czemu marka odpowiada na potrzeby konsumentów o różnych gustach. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie czy jadalni.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, Group Account Director. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj