Agencja Hill+Knowlton Strategies w ramach stałej współpracy jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla marek Salatino oraz SuperFish, prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz realizowanie działań z zakresu influencer marketingu.
Linia produktów Salatino zawiera różnorodne smaki gotowych do spożycia sałatek, które są propozycją dla osób aktywnych i poszukujących produktów bez substancji konserwujących.
Zobacz również
Marka SuperFish to z kolei szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów bez konserwantów takich jak: ryby wędzone, świeże, marynaty, salinaty czy twarożki.
Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, Group Account Director. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]