Hill+Knowlton Strategies współpracuje z grupą GRAAL

Do grona klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła grupa GRAAL – lider branży przetwórstwa ryb w Polsce. W ramach stałej współpracy agencja zajmuje się komunikacją dwóch marek: Salatino oraz SuperFish.
O autorze
0 min czytania 2017-12-22

Agencja Hill+Knowlton Strategies w ramach stałej współpracy jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla marek Salatino oraz SuperFish, prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz realizowanie działań z zakresu influencer marketingu.

Linia produktów Salatino zawiera różnorodne smaki gotowych do spożycia sałatek, które są propozycją dla osób aktywnych i poszukujących produktów bez substancji konserwujących.

Marka SuperFish to z kolei szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów bez konserwantów takich jak: ryby wędzone, świeże, marynaty, salinaty czy twarożki.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, Group Account Director. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj