Hippisi, Woodstock i lata 60. – zobacz nową reklamę od Volkswagena

Hippisi, Woodstock i lata 60. – zobacz nową reklamę od Volkswagena
W celu promocji nowej gwarancji dla klientów kupujących samochody marki Volkswagen, postanowiła ona wypuścić dość niezwykły spot, który nawiązuje do lat 60., jakie były w USA. Zobaczymy w nim hippisów, zabawę i festiwal muzyczny, a także klasyczne modele marki.
O autorze
1 min czytania 2017-10-17

W nowej reklamie Volkswagen postanowił powrócić wspomnieniami do lat 60., kiedy to w USA powstał ruch hippisów, odbył się Woodstock, a dookoła promowana była miłość, wolność i pokój. W spocie widzimy podróż dwójki młodych hippisów na festiwal muzyczny, podczas którego zabawę przerywa nagły, ulewny deszcz. W związku z tym pomagają oni innym imprezowiczom i pozwalają schronić się w swoim samochodzie. Ich pomoc szybko zostaje odwzajemniona, kiedy po zakończeniu festiwalu chcą odjechać i zakopują się w błocie.

Co ciekawe, w reklamie nie pojawia się żaden nowy samochód marki, za to zobaczymy klasyczne modele, jak Beetle czy Bus, popularny „Ogórek”.

PS

W jednej ze swoich poprzednich reklam, Volkswagen opowiedział historię młodej pary, która z biegiem czasu musiała zmieniać modele samochodu na większe. Dlaczego? Zobaczcie sami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Z goła odmienny wydźwięk miała jedna z reklam Volvo. Spot przyprawiony czarnym humorem pokazywał niezawodność autonomicznego systemu jazdy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A jak wygląda bicie rekordu Guinnessa na rozpakowanie największego w historii prezentu? Zobaczcie poniżej, a więcej przeczytacie tu >  🙂