Trzylatek z załogą Volvo miał zaszczyt tworzyć historię, otwierając nowe Volvo VNL 760 mierzące ponad 21 metrów długości! Dodatkowo chłopak mógł przespać się w kabinie kierowcy i obejrzeć w niej bajkę. 😉
„Ustanowienie rekordu było naprawdę niezwykłe” – powiedział Magnus Koeck, wiceprezes ds. Marketingu i zarządzania marką Volvo Trucks North America. „To, co było dla mnie najbardziej satysfakcjonujące, to fakt, że Joel jest tak bardzo podekscytowany, widząc nowy model Volvo”.
Zobacz również
Nowa seria Volvo VNL wprowadza przełomową technologię, która zaspokaja potrzeby dzisiejszych profesjonalnych kierowców. Innowacje, które zastosowała marka pomagają w zakresie wydajności i bezpieczeństwa, jak żadne, dotychczasowe, modele.
PS
W swoich testach Volvo już raz “podjęło współpracę” z dzieckiem. W jednym z testów czteroletnia dziewczynka sprawdzała wydajność i bezpieczeństwo jednej z ciężarówek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej testów Volvo Trucks zobaczycie poniżej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W jednej ze swoich najnowszych reklam, Volvo wykorzystuje pierwszy dzień szkoły bohaterki, aby zilustrować, jak jedna chwila może wpłynąć na całe życie.