Wiral szybko rozprzestrzenił się w sieci, budząc zainteresowanie zarówno internautów, jak i branży reklamowej. Do końca lipca został obejrzany 125 000 razy, udostępniony 661 razy, a publikacje dotyczące akcji zebrały łącznie ponad 400 komentarzy. (Reklama została także suszonką maja – przyp. red.)
Zobacz również
Strona dedykowana akcji: answear.com/hipster została odwiedzona ponad 200 000 razy, przynosząc prawie 500 transakcji dokonanych przez użytkowników na łączną kwotę 103 000 zł. Cały proces przygotowania akcji od momentu pojawienia się pomysłu do powstania ostatecznej wersji filmu trwał mniej więcej 2 miesiące.
W sierpniu „Hipsterska broda” została nominowana do nagrody Ekomersy 2013 w kategorii „Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu”. Szczegółowe podsumowanie akcji dostępne jest w postaci infografiki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polecamy: Się kręci – video marketing w polskim e-commerce – więcej ciekawych przykładów video marketingu w polskim e-commerce