Współpraca Hisense z Federacją Piłkarską FIFA rozpoczęła się w 2017 roku podczas turnieju w Rosji. W jej ramach klienci Hisense zyskują dostęp do specjalnie stworzonych materiałów wideo na żądanie, wykorzystujących treści z poprzednich Mistrzostw Świata FIFA. Materiały są dostarczane za pośrednictwem zintegrowanego rozwiązania – platformy telewizyjnej – VIDAA smart.
– Nasze zaangażowanie w kolejne światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, by stać się marką międzynarodową. Aktywnie uczestnicząc w najważniejszych eventach sportowych budujemy silniejsze relacje z konsumentami na całym świecie i rozwijamy markę Hisense w skali globalnej. Jesteśmy przekonani, że daje nam to solidne podstawy, aby konkurować z najbardziej innowacyjnymi markami na świecie, a docelowo – by stać się światowym liderem – powiedział Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group.
Zobacz również
– Z wielką przyjemnością witam na pokładzie Hisense jako oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata FIFA. Cieszymy się, że możemy współpracować z szanowaną na całym świecie marką, która coraz aktywniej uczestniczy w rynku sportowym. FIFA i Hisense koncentrują się na technologii, innowacjach i zapewnieniu ludziom jak najlepszych wrażeń. Jestem przekonana, że ta współpraca będzie wspierać globalne cele obu organizacji i przyczyni się do sukcesu tego niesamowitego wydarzenia przyszłym roku – mówi Fatma Samoura sekretarz generalna FIFA.
Odbywający się co cztery lata Mundial to święto światowej piłki nożnej i wyjątkowa okazja dla marek, aby pokazać innowacyjne osiągnięcia technologiczne oraz wzmocnić wrażenia z kibicowania fanów tej dyscypliny na całym świecie. Rozwiązania Hisense wpisują się w ideę innowacji, zaspokajają coraz bardziej zróżnicowane potrzeby konsumentów i pobudzają rozwój całej branży technologicznej.
Firma Hisense od lat zaangażowana jest we wsparcie największych imprez sportowych – jest także oficjalnym partnerem Euro 2020 oraz sponsorem PSG – jednego z największych klubów piłkarskich na świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rozgrywki w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze zostały zaplanowane między 21 listopada a 18 grudnia 2022.
Słuchaj podcastu NowyMarketing