Doskonałe Partnerstwo
W zeszłym roku Hisense opublikował imponujący spot z udziałem gwiazd paryskiego klubu takich jak Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera i Presnel Kimpembe, promując doskonałą jakość produktów marki Hisense. Pierwsza wspólna kampania reklamowa była dużym sukcesem. W kwietniu br. Hisense uruchamia kolejną kampanię z udziałem Angela di Maria i Presnel Kimpembe, do których dołączają Leo Messi, Marquihos i Idrissa Gueye. Obecna kampania pokazuje doskonałą technologię urządzeń firmy Hisense dla domu przez pryzmat codziennego życia piłkarzy.
Zobacz również
Poprzez kampanię „Perfect Partner” Hisense ma nadzieję stać się doskonałym partnerem w życiu fanów piłki nożnej i konsumentów dzięki technologii oraz doskonałej jakości produktów. W reklamie występuje pięć gwiazd Paris Saint-Germain, które mieszkają w tym samym budynku i wchodzą ze sobą w codzienne interakcje korzystając z produktów Hisense: pralki, lodówki, telewizorów ULED oraz Laser TV.
Hisense konsekwentnie od lat realizuje technologiczne i marketingowe partnerstwo w świecie sportu. W zeszłym roku widoczne było to m.in. w sponsoringu UEFA EURO 2020. W 2022 r. Hisense jest oficjalnym partnerem największego wydarzenia sportowego – Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze. W przyszłości Hisense będzie nadal stawiał na marketing sportowy, zacieśniając relacje z klientami, a poprzez nowoczesne technologie i najwyższej jakości produkty zamierza budować znaną i cenioną markę na całym świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]