Przez ponad 50 lat na rynku marka znacząco się rozwinęła i wzbogaciła swoje portfolio o nowe smaki i produkty, a teraz przyszedł czas na kolejne zmiany. Jedna rzecz pozostanie jednak niezmienna – BOBO FRUT stale dba o Maluszki , oferując porcję owoców i warzyw zamkniętych w charakterystycznej szklanej butelce.
Łyk historii
W samym sercu Rzeszowa, w latach 50. XX wieku, powstał Zakład Przemysłu Owocowo-Warzywnego „Alima”. To właśnie tutaj, w 1968 roku, rozpoczęła się produkcja legendarnych soków dla dzieci BOBO FRUT, o smaku jabłko-banan-marchewka. Alima stała się w ten sposób pierwszym w Polsce zakładem z oddziałem produkcji soków i przetworów przeznaczonych specjalnie dla niemowląt i małych dzieci. Od samego początku marka stawiała na jakość i naturalność swoich wyrobów, zdobywając uznanie najmłodszych i ich rodziców. W pierwszym roku produkcji do rodzin w całym kraju trafiło aż 100 tysięcy litrów soku.
Zobacz również
Przez lata BOBO FRUT stale się rozwijał, rozszerzając swoją ofertę o nowe smaki i produkty. W 1978 roku rodzice mieli już 41 rodzajów przetworów do wyboru. W tym czasie stały się one towarem deficytowym, ponieważ zapotrzebowanie znacząco przewyższało możliwości produkcyjne rzeszowskiej fabryki. Jednak nikogo to nie zniechęcało. Wręcz przeciwnie, trudności w dostępie do soków BOBO FRUT sprawiały, że stały się one powszechnie pożądanym produktem w polskich domach. Na szczęście teraz każdy rodzic może podzielić się tym wyjątkowym smakiem ze swoim dzieckiem, przenosząc piękno swojego dzieciństwa na kolejne pokolenie.
Smak dzieciństwa
Chwile radości i beztroski, które towarzyszą nam w dzieciństwie, często są powiązane z prostymi, codziennymi rzeczami. Czasem wystarczą ulubione smaki. Jednym z nich jest niezwykły smak produktów BOBO FRUT, który na zawsze pozostanie symbolem tego okresu. Każdy łyk przywołuje wspomnienia głośnych zabaw na podwórku, pikników oraz chwil spędzonych w ramionach bliskich.
Połączenie smaku i nostalgii sprawia, że BOBO FRUT wciąż jest chętnie wybieraną marką dla niemowląt i małych dzieci. Wyjątkowe receptury, oparte na naturalnych składnikach, zapewniają nie tylko doskonały smak, ale także cenne składniki pokarmowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie nektary BOBO FRUT powstają na bazie przetartych polskich jabłek. Rodzice i Maluszki mogą wybierać spośród 7 smaków: Jabłko- marchew; Jabłko- banan-marchew; Jabłko-morela; Jabłko-truskawka; Jabłko-gruszka; Jabłko-banan-malina oraz Jabłko-mango-brzoskwinia. To nie wszystko – BOBO FRUT to także owoce i warzywa w postaci musów w tubkach: dla maluszków po 6. miesiącu (Jabłko, morela, marchewka; Jabłko, banan, marchewka; Jabłko, marchewka, dynia oraz Jabłko, gruszka) i większe porcje dla dzieci po 1. roku (Jabłko, owoce leśne; Jabłko, brzoskwinia oraz Jabłko, morela).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Staranna receptura
Proces produkcji BOBO FRUT opiera się na wieloletnim doświadczeniu. Aby zapewnić wysoką jakość, stosowana jest tradycyjna metoda pasteryzacji, przypominającą domowe wekowanie. Owoce i warzywa są starannie kontrolowane, a niektórzy dostawcy współpracują z marką od samego początku jej istnienia. Jabłka, z których powstają przekąski BOBO FRUT pochodzą z regionu Nowego Sącza i Kazimierza Dolnego, a marchewki dostarczane są z okolic Hrubieszowa. Gruszki dojrzewają na słonecznych polach południowej Europy, w Hiszpanii i Włoszech, natomiast banany pochodzą z plantacji w Ameryce Środkowej.
BOBO FRUT nie z koncentratu
Nektary BOBO FRUT NIE Z KONCENTRATU składają się z przecierów owocowych i warzywnych, z dodatkiem witaminy C i wody, co nadaje im gładką i płynną konsystencję. Nie zawierają dodatku cukru – swoją słodycz zawdzięczają naturalnie występującym cukrom pochodzącym z owoców i warzyw, które tworzą recepturę. Dzięki temu, dziecko, poznając nowe produkty BOBO FRUT oswaja się ze smakiem różnych owoców i warzyw oraz ich naturalną słodyczą. Wszystko to sprawia, że BOBO FRUT nie z koncentratu jest odpowiedni również jako przekąska między głównymi posiłkami, która dodatkowo nawodni Maluszka.
– BOBO FRUT dostosowuje się do oczekiwań konsumentów, jednak nasze priorytety się nie zmieniają – wciąż chcemy budować dobre nawyki żywieniowe u dzieci. Dbamy, by rodzice i ich pociechy znajdowali w naszych produktach dokładnie to, czego szukają: delikatnie przetarte, wysokiej jakości owoce i warzywa; specjalnie dla najmłodszych i trochę większych odkrywców z natury – mówi Ewelina Poźniak, Specjalistka ds. Żywienia i Komunikacji Nestlé Nutrition.
Nowa twarz BOBO FRUTA
Przez ponad 50 lat istnienia marki, BOBO FRUT był stale udoskonalany. Na przestrzeni tego czasu powstało bogate portfolio produktów o różnorodnych smakach. Obecnie klienci mogą wybierać spośród musów i nektarów. W tym czasie zmieniały się także etykiety. Już dziś możemy poznać nowe, odświeżone logo marki. Teraz, w zależności od produktu, nowy brand hero może zmieniać swój wygląd i reprezentować różne dzieci. Decyzja o zmianie logotypu i oprawy graficznej jest ważnym krokiem w dynamicznym rozwoju marki oraz dowodem na to, że firma odpowiada na zmieniające się potrzeby swoich klientów.
– BOBO FRUT to marka kultowa, obecna na polskim rynku już od lat. Nowy design zdecydowanie odświeża wizerunek, budując atrakcyjność i wyróżnialność na półce, a jednocześnie jest spójny z korzeniami marki – mówi Anna Lipińska, Product Managerka BOBO FRUT.
Teraz wszystkie produkty BOBO FRUT można zakupić bezpośrednio na stronie programu dla rodziców Nestle Baby&me w zakładce SKLEP.