„HIT na chatę” – 100 000 zł do wygrania w loterii marki HIT

Już pierwszego sierpnia rusza możliwość rejestracji paragonów w ogólnopolskiej loterii konsumenckiej marki HIT, w której do wygrania są setki nagród, m.in. 100 000 zł na roczny wynajem mieszkania albo… na dowolny cel. Autorem idei tegorocznej loterii jest agencja Ancymony.
O autorze
1 min czytania 2023-07-28

– W tegorocznej odsłonie loterii konsumenckiej, marka HIT daje możliwość wygrania środków na np. roczny wynajem wymarzonego mieszkania, wspólnie z ekipą znajomych. Sugestia przeznaczenia nagrody głównej dobrze współgra ze światem marki, który jest osadzony w grupowości i dobrej zabawie. Ważnym elementem koncepcji pozostaje wolność wyboru, tak ważna dla grupy docelowej. To zwycięzcy każdej z nagród sami zdecydują na co przeznaczą wygraną – komentuje Łukasz Karpiuk, brand manager marki HIT.

– HIT to marka o wyrazistym brandingu skierowanym do młodych. Tworząc key visual, postawiliśmy więc na mocny efekt wizualny bazujący na kontrastach kolorystycznych, blokowym układzie typograficznym i dynamicznych cięciach kompozycyjnych. Wymienione elementy sprawiły, że uzyskaliśmy nowoczesną i wyróżnialną kreację – mówi Katarzyna Skoczylas, senior art directorka & motion desingerka w agencji Ancymony.

Najnowsza loteria„HIT na chatę” ma na celu aktywizację odbiorców, odpowiadając jednocześnie na bardzo aktualny insight. W loterii zaproponowanej przez agencję Ancymony konsumenci marki HIT mogą wygrać aż 100 000 zł na roczny wynajem mieszkania lub inny dowolny cel. Aktywacja dodatkowo zakłada codzienne nagrody o wartości 1000 lub 100 zł.

Agencja odpowiada za big ideę, hasło, KV i projekt opakowań promocyjnych. Loteria potrwa do 14.10.2023.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj