– W tegorocznej odsłonie loterii konsumenckiej, marka HIT daje możliwość wygrania środków na np. roczny wynajem wymarzonego mieszkania, wspólnie z ekipą znajomych. Sugestia przeznaczenia nagrody głównej dobrze współgra ze światem marki, który jest osadzony w grupowości i dobrej zabawie. Ważnym elementem koncepcji pozostaje wolność wyboru, tak ważna dla grupy docelowej. To zwycięzcy każdej z nagród sami zdecydują na co przeznaczą wygraną – komentuje Łukasz Karpiuk, brand manager marki HIT.
– HIT to marka o wyrazistym brandingu skierowanym do młodych. Tworząc key visual, postawiliśmy więc na mocny efekt wizualny bazujący na kontrastach kolorystycznych, blokowym układzie typograficznym i dynamicznych cięciach kompozycyjnych. Wymienione elementy sprawiły, że uzyskaliśmy nowoczesną i wyróżnialną kreację – mówi Katarzyna Skoczylas, senior art directorka & motion desingerka w agencji Ancymony.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Najnowsza loteria„HIT na chatę” ma na celu aktywizację odbiorców, odpowiadając jednocześnie na bardzo aktualny insight. W loterii zaproponowanej przez agencję Ancymony konsumenci marki HIT mogą wygrać aż 100 000 zł na roczny wynajem mieszkania lub inny dowolny cel. Aktywacja dodatkowo zakłada codzienne nagrody o wartości 1000 lub 100 zł.
Agencja odpowiada za big ideę, hasło, KV i projekt opakowań promocyjnych. Loteria potrwa do 14.10.2023.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]