Wskazywać one będą konkretne, skoncentrowane na kliencie inicjatywy podejmowane przez operatora.
Nowy format reklamowy T-Mobile, będzie odzwierciedlał zmianę podejścia zarówno do oferty, jak i obsługi klientów. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności, a ich pierwsze efekty (oraz komunikujące je spoty reklamowe) – teraz skierowane do rynku małych i średnich przedsiębiorstw przedstawi już w sobotę.
Zobacz również
Startująca kampania wyróżniać się będzie nie tylko angażującym formatem. Otworzy ją bowiem umieszczone we wszystkich głównych dziennikach i tygodnikach oświadczenie podpisane przez nowego Prezesa T-Mobile Polska – Adama Sawickiego. W skierowanych do klientów słowach zapowiedziane zostaną pierwsze proklienckie inicjatywy operatora, ale przede wszystkim obietnica absolutnej koncentracji na zadowoleniu i satysfakcji klienta.
Nową kampanię teasuje 10-sekundowy spot emitowany w TV i mediach online już od 17-go października. Przygotowujący się do wyjścia na scenę Tomasz Kot i słyszalne w tle odgłosy rozemocjonowanej publiczności stanowią dobrą zapowiedź tego, co aktor zaprezentuje w kolejnych filmach reklamowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dwa nowe spoty pojawią się w TV i online już od 24 października. Adresowane do małych i średnich firm, będą uwypuklać zmianę standardu obsługi i ofertę dopasowaną do ich potrzeb.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Teledysk do pierwszego „Hitu od T-Mobile” zatytułowanego „Przywileje dla stałych klientów”, rozgrywa się w scenerii nowoczesnej pracowni stolarsko-tapicerskiej. Występujący w roli właściciela Tomasz Kot śpiewająco komunikuje zalety nowej oferty dla stałych klientów i informuje, że od teraz stali klienci T-Mobile otrzymają zawsze lepszą propozycję niż nowi.
W tej samej konwencji utrzymano drugi „Hit od T-Mobile”: „Wszystkie sprawy od ręki”. Tym razem występujący w roli mechanika samochodowego Tomasz Kot, wspólnie z pozostałymi pracownikami zakładu podkreśla nowe standardy obsługi w T-Mobile. Dzięki dostępnemu i skutecznemu serwisowi (9 na 10 spraw załatwionych w pierwszym kontakcie) właściciele mogą skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne, a więc prowadzeniu swojego biznesu.
Kampanię wspierają dodatkowe działania, które obejmują prasę, radio, kanały społecznościowe, owned media, reklamę wielkoformatową OOH oraz materiały POS w salonach operatora.
Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, która oprócz reklam telewizyjnych przygotowała komunikację outdoorową oraz spoty radiowe. Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG). Przygotowanie materiałów BTL powierzone zostało agencji G7, a działania w mediach społecznościowych agencji Blueberry.