H+K rozbudowuje kadrę managerską

Z początkiem roku do Hill+Knowlton Strategies Poland dołączyły 3 nowe osoby, które wzmocnią trzy różne zespoły agencji. Wśród nich Agnieszka Madej jako senior account manager, Marcin Błajet jako strategy & digital content manager oraz Dominika Pławiak jako associate.
O autorze
1 min czytania 2020-01-27

Agnieszka Madej, senior account manager

Agnieszka wzmocniła zespół Corporate, gdzie będzie odpowiadać za rozwój i koordynację działań dla klientów z obszaru energy i pharmaceutical. Wcześniej związana była z agencją Weber Shandwick. Przez 17 lat współzarządzała jedną z czołowych agencji custom publishingowych w Polsce. Doświadczenie zdobywała, realizując projekty m.in. dla takich klientów, jak KFC, JTI Polska, British Embassy, GSK, EIT Health, ISTH. Przez 16 lat była także członkiem jury w Konkursie Biuletynów Firmowych, a od czterech lat bierze udział w pracach jury konkursu branży PR Złote Spinacze.

Marcin Błajet, strategy & digital content manager

Marcin dołączył do zespołu Digital & Influencer Marketingu, w którym będzie odpowiadał za rozwój oferty budowania i wdrażania strategii contentowych dla klientów agencji w Polsce oraz w ramach międzynarodowej sieci biur H+K. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Love To Talk i Labcon. Realizował działania z obszaru digital i social media dla klientów z obszaru fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Sephora, Guiness, Somersby czy Vitax.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dominika Pławiak, account manager

Dominika wzmocniła struktury zespołu Komunikacji Marketingowej, gdzie będzie realizować projekty dla klientów z obszaru FMCG i retail. Zanim dołączyła do H+K, pracowała w agencjach Walk PR oraz Publicis Consultants, w których odpowiadała za realizację projektów z obszaru FMCG i nowych technologii. Doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla LOTTE Wedel, Stock Polska, Dilmah, Nikon czy Traficar.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się