Agnieszka Madej, senior account manager
Agnieszka wzmocniła zespół Corporate, gdzie będzie odpowiadać za rozwój i koordynację działań dla klientów z obszaru energy i pharmaceutical. Wcześniej związana była z agencją Weber Shandwick. Przez 17 lat współzarządzała jedną z czołowych agencji custom publishingowych w Polsce. Doświadczenie zdobywała, realizując projekty m.in. dla takich klientów, jak KFC, JTI Polska, British Embassy, GSK, EIT Health, ISTH. Przez 16 lat była także członkiem jury w Konkursie Biuletynów Firmowych, a od czterech lat bierze udział w pracach jury konkursu branży PR Złote Spinacze.
Zobacz również
Marcin Błajet, strategy & digital content manager
Marcin dołączył do zespołu Digital & Influencer Marketingu, w którym będzie odpowiadał za rozwój oferty budowania i wdrażania strategii contentowych dla klientów agencji w Polsce oraz w ramach międzynarodowej sieci biur H+K. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Love To Talk i Labcon. Realizował działania z obszaru digital i social media dla klientów z obszaru fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Sephora, Guiness, Somersby czy Vitax.
Dominika Pławiak, account manager
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Dominika wzmocniła struktury zespołu Komunikacji Marketingowej, gdzie będzie realizować projekty dla klientów z obszaru FMCG i retail. Zanim dołączyła do H+K, pracowała w agencjach Walk PR oraz Publicis Consultants, w których odpowiadała za realizację projektów z obszaru FMCG i nowych technologii. Doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla LOTTE Wedel, Stock Polska, Dilmah, Nikon czy Traficar.
Słuchaj podcastu NowyMarketing