Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Charytatywny salon H&M zostanie otwarty 25 kwietnia br. Dochód ze sprzedaży odzieży przekazany zostanie na pomoc osobom dotkniętym autyzmem. Pop-up store H&M, zgodnie z koncepcją tego rodzaju projektów, zostanie zamknięty po dwóch miesiącach.
– Zdecydowaliśmy się przekazać dochód ze sprzedaży ubrań w naszym pop-up store na rzecz Fundacji SYNAPSIS. Już dzisiaj możemy potwierdzić, że nie będzie to kwota mniejsza niż 100 000 złotych – zapewnia Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing and PR Manager, H&M.
Zobacz również
Kwota przekazana przez H&M wesprze Ośrodek „Dom i Praca” w Wilczej Górze pod Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z pracą zawodową osób z autyzmem. Dzięki wspomnianemu wsparciu finansowemu, możliwe będzie rozszerzenie oferty terapeutycznej o nowe zajęcia oraz zintensyfikowanie już prowadzonych działań. Ze środków z pop-up store H&M w FACTORY Warszawa Annopol sfinansowane zostanie również zatrudnienie instruktorów doświadczonych w pracy z osobami z autyzmem oraz zakup nowych narzędzi do komunikacji alternatywnej w Ośrodku „Dom i Praca”.
– Sytuacja dorosłych osób z autyzmem jest dramatyczna. Nie ma żadnych systemowych rozwiązań. W efekcie brakuje miejsc terapii i opieki. Najczęściej pozostają oni zamknięci w domach ze starzejącymi się i mającymi coraz mniej siły rodzicami, pozbawieni pomocy. Tym cenniejsza jest dla nas ta inicjatywa. Dzięki niej nie tylko będziemy mogli rozszerzyć ofertę dla dorosłych osób z autyzmem, będących pod naszą opieką, ale także, co jest nie do przecenienia, pokazać im, że są dla nas ważni, jest dla nich miejsce w społeczeństwie i świat o nich nie zapomina – mówi Joanna Grochowska, Wiceprezes Zarządu Fundacji SYNAPSIS.
H&M pop-up store zostanie otwarty w Centrum FACTORY Warszawa Annopol 25 kwietnia. Powierzchnia przeznaczona na sklep została udostępniona na ten cel nieodpłatnie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Ten projekt to ważne wydarzenie dla wszystkich pracowników i klientów FACTORY Warszawa Annopol. Przyłączamy się do pomocy osobom dotkniętym autyzmem i wspólnie zwracamy uwagę na ich problem. Klienci naszego centrum będą mieli okazję, by przekazać im swoje życzenia, przypinając je do tablicy korkowej ustawionej przed wejściem do sklepu. Wierzę, że to nasze wspólne przedsięwzięcie zaowocuje kolejnymi działaniami na rzecz pomocy osobom z autyzmem, być może wsparciem finansowym innych firm czy osób prywatnych, albo powiększającym się gronem wolontariuszy – mówi Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol – Serdecznie zapraszamy!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
H&M pop-up store będzie funkcjonować w FACTORY Annopol do 30 czerwca br.