Były to: Audioriver w Płocku, SZIGET FESTIVAL w Budapeszcie i TAURON Nowa Muzyka w Katowicach.
„Naszym celem było stworzenie niestandardowego, pozytywnego miejsca, które miało pasować do charakteru wszystkich festiwali, na których pojawiliśmy się w tym roku. Zamarzyliśmy o wesołym miasteczku rodem z amerykańskich, starych filmów”– komentuje Ewa Jarzemska, PR and Marketing Manager H&M.
Zobacz również
Centralnym punktem strefy H&M Loves Music była 121-letnia, wiedeńska karuzela. To ona nadawała klimat całej przestrzeni. Pozostałe elementy, stworzone od podstaw według projektu scenografki Natalii Mleczak, doskonale spełniały swoje funkcje użytkowe. Odwiedzający strefę H&M LOVES MUSIC na każdym z festiwali mogli skorzystać z szeregu atrakcji, takich jak: makijaż H&M BEAUTY, warsztaty personalizacji, podczas których każdy mógł dowolnie ozdobić trampki lub upleść festiwalowy wianek na głowę, gifbudka, strzelnica z nagrodami oraz namiot ze strefą chill out.
„Przy montażu przestrzeni H&M Loves Music pracowało 10 osób. Ich pracę koordynowało 2 producentów z naszej agencji oraz scenograf odpowiedzialny za kreację strefy. Podczas festiwali pracowało z nami blisko 20 osób” – komentuje Michał Lizner, project manager z endorfina events.
W lipcu strefa H&M Loves Music była obecna na płockim festiwalu Audioriver, w sierpniu – na SZIGET FESTIVAL w Budapeszcie oraz TAURON Nowa Muzyka w Katowicach. endorfina events przygotowała i koordynowała pracę na każdym z festiwali.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing