H&M otwiera bramy muzycznego Królestwa

W każdy piątek i każdą sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie marka H&M zaprasza do muzycznego Królewska. W tym roku cykl letnich koncertów H&M, realizowanych w ramach globalnego projektu H&M LOVES MUSIC, powraca w całkowicie odmienionej formie.
O autorze
1 min czytania 2016-06-07

Za kreatywną koncepcję komunikacji odpowiada zespół VML Poland.

Po pływającej scenie, która w 2015 roku towarzyszyła projektowi H&M LOVES MUSIC, w tym roku marka powraca w wyjątkowym stylu i w wyjątkowej przestrzeni. Miejsce wydarzenia – Pałac Branickich (na ul. Miodowej 6 w Warszawie) – odwiedzą największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Każdy piątkowy i sobotni wieczór czerwca rozpocznie się koncertem na dziedzińcu Pałacu, a zakończy w pałacowych komnatach na afterparty z najlepszymi DJ-ami.  

Wybór miejsca nie był przypadkowy. Tworząc koncepcję kreatywną Królestwa wykorzystano potencjał historii Pałacu Branickich, będącego niegdyś jedną z najbogatszych rezydencji magnackich w stolicy. Obiekt był również ważnym ośrodkiem życia kulturalnego Warszawy, za sprawą przyjęć w nim organizowanych. Idea Królestwa koresponduje z duchem miejsca, w którym odbywają się wszystkie koncerty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na głównej scenie muzycznego Królestwa H&M panować będą m.in. Taco Hemingway, Czesław Mozil, Reni Jusis, Pola Rise, Fisz Emade Tworzywo, Spoken Love, Dawid Podsiadło, Cosovel, O.S.T.R., Natalia Nykiel, K Bleax, Sokół i Marysia Starosta, Young Stadium Club, Agi Brine, Xxanaxx i Julia Marcell. 

Wstęp na wszystkie koncerty, które rozpoczynają się o godzinie 19:00, jest wolny. Bramy Królestwa otwierane będą od 18:00. Jednak ze względu na specyfikę miejsca oraz architektoniczne uwarunkowania przestrzeni dziedzińca oraz samego pałacu, liczba miejsc na koncertach oraz afterparty jest ograniczona.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bieżąca komunikacja, zapowiedzi i relacje z koncertów dostępne na fan page’u marki 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się