Marka H&M, partner dwóch pierwszych wydarzeń z cyklu Boiler Room w Polsce, przygotowała dla polskich fanów grę miejską. Z pomocą aplikacji mobilnej Snapchat można zdobyć ostatnie bilety na eventy, które odbędą się 27 maja w Warszawie i 28 maja w Krakowie. Za koncepcję i obsługę akcji odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.
Zobacz również
Gra miejska odbędzie się w najbliższy weekend na terenie Krakowa (24.05) i Warszawy (25.05). Aby wziąć udział w zabawie wystarczy dodać konto HMxBR do obserwowanych na Snapchacie. W sobotę i niedzielę będą tam podawane wskazówki, które pomogą fanom odnaleźć 20 ostatnich podwójnych biletów na Boiler Room. Bilety zostały ukryte w wybranych sklepach H&M w Krakowie i Warszawie.
Boiler Room to obecnie najsłynniejszy didżejski show na świecie. Wejście projektu do Polski zelektryzowało fanów muzyki elektronicznej, a cała pula biletów, dostępna w trybie oficjalnej rejestracji, została wyczerpana w dwa tygodnie. Gra miejska organizowana przez H&M na Snapchacie to ostatnia możliwość zdobycia gwarantowanych, podwójnych biletów na Boiler Room.
– H&M chętnie wspiera muzyczne inicjatywy, jak Boiler Room, który cieszy się dużym zainteresowaniem naszej grupy docelowej. Stawiamy też na innowacje w komunikacji, stąd wykorzystanie Snapchata jako narzędzia w grze. – mówi Tomek Ebbig, Marketing Manager H&M.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Najfajniejsze w tej inicjatywie jest to, że wreszcie znaleźliśmy sposób na ciekawe wykorzystanie Snapchata – dodaje Yuri Drabent, Dyrektor Kreatywny Lubię to – linked by Isobar. – Nie sztuką jest wejść na platformę tylko dlatego, że stała się popularna. Sztuką jest wykorzystanie nowej platformy w taki sposób, który będzie logiczny, intuicyjny i który zadziała. W przededniu naszej akcji ludzie szaleją, dodają nas, wysyłają setki snapów, a w centrum zainteresowania stoi marka H&M, która tworzy nowe trendy w modzie i w komunikacji. Lubimy to!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej szczegółów akcji znajduje się na stronie wydarzenia na Facebooku oraz na BoilerRoom.tv.