H&M uczy odpowiedzialnej miłości do mody

Od 28 maja do 31 sierpnia na Placu Defilad w Warszawie stanie H&M RELOVE IT spot. Celem nowego miejsca na mapie stolicy jest zwrócenie uwagi na potrzebę dbania o środowisko naturalne i odpowiedzialne podejście do mody. Marka pragnie szczególnie podkreślić, jak ważny jest recykling w produkcji ubrań.
O autorze
1 min czytania 2016-05-30

Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiadają zespoły H&M i VML Poland.

Wszyscy kochają ubrania. A z prawdziwą miłością jest tak, że nikt nie chce, by się kończyła. H&M pragnie, by poprzez recyklingową inicjatywę miłość do ubrań trwała wiecznie. Przecież moda nie powinna się marnować. Dlatego zachęca wszystkich do oddania niechcianych ubrań i tekstyliów, którym da się drugie życie! Za każdą torbę „Return” starych ubrań odwiedzający H&M RELOVE IT spot otrzyma voucher 5 zł do wykorzystania w H&M przy zakupach za minimum 40 zł.  

W ramach H&M RELOVE IT spot odbędą się warsztaty z recyklingu i upcyklingu, edukujące konsumentów o odpowiedzialności w modzie oraz działaniach proekologicznych marki H&M. 

Na odwiedzających H&M RELOVE IT spot, miejsca, które powstało z naturalnych, ekologicznych i pochodzących z recyclingu materiałów, czekają:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 28-29 maja – warsztaty REgrow (doniczki z butelek PET, ogrody hydroponiczne) 
  • 4-5 czerwca – warsztaty REplay (Zwierzaki-Śmieciaki, teatr lalek, klinika zabawek) 
  • 11-12 czerwca – warsztaty REtaste (przetwory, targi eko-żywności) 
  • 18-19 czerwca – warsztaty REwear (torby z bannerów, sitodruk) 
  • 25-26 czerwca – wasztaty REcommute (serwis dla rowerów, kino na dwóch kółkach)  

Ponadto, spotkania ze specjalnymi gośćmi, ogromna dawka wiedzy o ekologii oraz interaktywna waga, która w czasie rzeczywistym będzie sumować ciężar oddanych tekstyliów oraz przeliczać go na zaoszczędzone surowce naturalne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dołącz do wydarzenia >>  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się