Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiadają zespoły H&M i VML Poland.
Wszyscy kochają ubrania. A z prawdziwą miłością jest tak, że nikt nie chce, by się kończyła. H&M pragnie, by poprzez recyklingową inicjatywę miłość do ubrań trwała wiecznie. Przecież moda nie powinna się marnować. Dlatego zachęca wszystkich do oddania niechcianych ubrań i tekstyliów, którym da się drugie życie! Za każdą torbę „Return” starych ubrań odwiedzający H&M RELOVE IT spot otrzyma voucher 5 zł do wykorzystania w H&M przy zakupach za minimum 40 zł.
Zobacz również
W ramach H&M RELOVE IT spot odbędą się warsztaty z recyklingu i upcyklingu, edukujące konsumentów o odpowiedzialności w modzie oraz działaniach proekologicznych marki H&M.
Na odwiedzających H&M RELOVE IT spot, miejsca, które powstało z naturalnych, ekologicznych i pochodzących z recyclingu materiałów, czekają:
- 28-29 maja – warsztaty REgrow (doniczki z butelek PET, ogrody hydroponiczne)
- 4-5 czerwca – warsztaty REplay (Zwierzaki-Śmieciaki, teatr lalek, klinika zabawek)
- 11-12 czerwca – warsztaty REtaste (przetwory, targi eko-żywności)
- 18-19 czerwca – warsztaty REwear (torby z bannerów, sitodruk)
- 25-26 czerwca – wasztaty REcommute (serwis dla rowerów, kino na dwóch kółkach)
Ponadto, spotkania ze specjalnymi gośćmi, ogromna dawka wiedzy o ekologii oraz interaktywna waga, która w czasie rzeczywistym będzie sumować ciężar oddanych tekstyliów oraz przeliczać go na zaoszczędzone surowce naturalne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing