Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiadają zespoły H&M i VML Poland.
Wszyscy kochają ubrania. A z prawdziwą miłością jest tak, że nikt nie chce, by się kończyła. H&M pragnie, by poprzez recyklingową inicjatywę miłość do ubrań trwała wiecznie. Przecież moda nie powinna się marnować. Dlatego zachęca wszystkich do oddania niechcianych ubrań i tekstyliów, którym da się drugie życie! Za każdą torbę „Return” starych ubrań odwiedzający H&M RELOVE IT spot otrzyma voucher 5 zł do wykorzystania w H&M przy zakupach za minimum 40 zł.
Zobacz również
W ramach H&M RELOVE IT spot odbędą się warsztaty z recyklingu i upcyklingu, edukujące konsumentów o odpowiedzialności w modzie oraz działaniach proekologicznych marki H&M.
Na odwiedzających H&M RELOVE IT spot, miejsca, które powstało z naturalnych, ekologicznych i pochodzących z recyclingu materiałów, czekają:
- 28-29 maja – warsztaty REgrow (doniczki z butelek PET, ogrody hydroponiczne)
- 4-5 czerwca – warsztaty REplay (Zwierzaki-Śmieciaki, teatr lalek, klinika zabawek)
- 11-12 czerwca – warsztaty REtaste (przetwory, targi eko-żywności)
- 18-19 czerwca – warsztaty REwear (torby z bannerów, sitodruk)
- 25-26 czerwca – wasztaty REcommute (serwis dla rowerów, kino na dwóch kółkach)
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Ponadto, spotkania ze specjalnymi gośćmi, ogromna dawka wiedzy o ekologii oraz interaktywna waga, która w czasie rzeczywistym będzie sumować ciężar oddanych tekstyliów oraz przeliczać go na zaoszczędzone surowce naturalne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing