Hochland Sielski – nowe sery żółte z Zielonych Płuc Polski w innowacyjnym opakowaniu

Portfolio serów żółtych Hochland rozszerza się o nowy brand – Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. A mleko pochodzi od krów z polskich rodzinnych gospodarstw, w których dba się o dobrostan zwierząt.
O autorze
2 min czytania 2021-03-18

Nowe sery żółte w ofercie Hochland Polska produkowane są w jednym z najczystszych rejonów należącym do tzw. Zielonych Płuc Polski. Te unikatowe przyrodniczo tereny położone w północno-wschodniej części kraju charakteryzują się wyjątkowo czystym powietrzem i bogactwem przyrodniczym. Ponadto podstawą tego wyjątkowego sera jest wysokiej jakości mleko, które pochodzi od krów z polskich, rodzinnych gospodarstw.

Sery Hochland Sielski charakteryzują się pysznym, naturalnym smakiem. Obecnie do wyboru są 3 warianty smakowe. Hochland Sielski Klasyczny wyróżnia delikatnie słodki, zrównoważony smak i charakterystyczne dziury. Hochland Sielski Śmietankowy to propozycja dla miłośników aksamitnych, łagodnych smaków i serowej delikatności. Z kolei Hochland Sielski Wyrazisty ma intensywny, dojrzały smak – będzie idealny dla koneserów wytrawnych serów.

Dzięki innowacyjnemu w kategorii opakowaniu ze szczelnym zamknięciem na rzep, sery na dłużej zachowują swoją świeżość. Co więcej, funkcjonalne opakowanie można zgodnie z ideą zero waste wykorzystać później do innych celów, zarówno jako do celów spożywczych, jak i niespożywczych, np. jako opakowanie kanapki śniadaniowej, zabezpieczenie owoców do zamrożenia czy do wygodnego rozdzielenia i segregacji dowolnych drobnych przedmiotów w domu i poza nim. Tworząc opakowania nowych serów, firma Hochland Polska zastosowała technologię pozwalającą na ograniczenie zużycia plastiku o ponad 30%, a elementy takie jak tacka można w 100% poddawać recyklingowi.

Sery żółte to największa kategoria sera i cały czas dynamicznie rośnie. Konsumenci uwielbiają ten rodzaj serów i sięgają po nie coraz częściej, tym bardziej, że mają do wyboru wiele wariantów smakowych i gatunków sera – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager Hochland Polska. Można by pomyśleć, że w tej kategorii trudno zaproponować coś nowego czy przełomowego. A jednak – Hochland Polska wprowadza na rynek nowe sery żółte, które wyróżnia nie tylko doskonały smak, lecz także unikalne, wygodne i proekologiczne opakowanie. Przed laty Hochland wprowadził opakowanie serów żółtych typu otwórz-zamknij, które stało się rynkowym sukcesem, a następnie standardem dla całej kategorii. Teraz wprowadzamy kolejną przełomową innowację. Hochland Sielski to absolutna nowość, która z pewnością zainteresuje fanów serów żółtych, a szczególnie te osoby, które cenią pyszny smak, którym bliska jest natura, filozofia zero waste i… wygodne, funkcjonalne, nowoczesne rozwiązania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wprowadzeniu na rynek serów Hochland Sielski towarzyszy silna zintegrowana kampania promocyjna – najsilniejsza od lat, wśród brandów serów żółtych. Początek kampanii planowany jest na 12 kwietnia. Produkty będą promowane m.in. w telewizyjnej kampanii spotowej i w internecie, w social media i we współpracy z wybranymi influencerami. Działania promocyjne będą również prowadzone w punktach sprzedaży oraz przez działania PR – w mediach branżowych i konsumenckich. Kampanię obsługuje dom mediowy Value Media, kreacje przygotowała agencja FCB Bridge2Fun, za działania public relations odpowiada Quality PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing