Umowa podpisana z Ekstraklasa Live Park obejmuje też obsługę w zakresie ochrony praw do należącego do Ekstraklasy kontentu i zabezpieczania go przed nielegalną dystrybucją. Expoza ma już doświadczenie w obsłudze profesjonalnych europejskich lig piłkarskich – pracuje bowiem z holenderską Eredivisie. Obsługuje również Netfliksa (NPFP), Amazona, Dailymotion i Facebooka.
– Jako ODMedia Group cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z Ekstraklasą i będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenia z innymi ligami, organizacjami sportowymi i klubami, by pomóc zwiększać ekspozycję i wartość Ekstraklasy – powiedział Sjef Pijnenburg, zarządzający ODMedia Group.
Zobacz również
W serwisie YouTube na oficjalnym kanale ligi „Ekstraklasa”, który śledzi ponad 67 tysięcy subskrybentów, w Polsce dostępne są najlepsze akcje meczowe. Poza Polską udostępniane są 2-minutowe skróty. Materiały wideo są dostępne na kanale już 15 minut po każdym meczu. Na kanale „Ekstraklasa Archiwum” można oglądać wszystkie skróty meczowe, kompilacje oraz, co najważniejsze, całe mecze od sezonu 2012/13 do sezonu 2018/19.
– Równolegle do prowadzenia serwisu ligowego OTT – Ekstrklasa.TV – intensywnie pracujemy także nad rozwojem naszych ligowych serwisów na YouTube, dbając o zapewnienie atrakcyjnego kontentu oraz jego odpowiednią ekspozycję i promocję w Internecie. Liczby potwierdzają, że działania te przynoszą oczekiwane wyniki, bo odnotowaliśmy skokowy wzrost wskaźników oglądalności w tym czasie. W ostatnim roku mieliśmy blisko 7,9 mln odsłon na Ekstraklasa Official wobec 22 tys. w ciągu ponad 8 lat istnienia profilu. W całym tym okresie użytkownicy spędzili na naszym kanale ponad 500 tys. godzin, z tego ponad 136 tys. tylko w ciągu ostatnich 90 dni – komentuje Leszek Miklas, prezes zarządu Ekstraklasa Live Park.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach