fot. thedrum.com
W największych miastach Europy wojna między rowerzystami i kierowcami trwa w najlepsze. Czy to w Paryżu, Londynie czy w Rzymie, piesi i rowerzyści cierpią z powodu hałasu, zanieczyszczenia i niebezpieczeństw spowodowanych przez samochody. Dlatego marka pokazuje środkowy palec i bierze sprawy pod „własne koła”. Na filmie widzimy człowieka, który robi ponad 76 kilometrową wycieczkę po Amsterdamie, a jego trasa śledzona jest za pomocą GPS i komputera. Zapisana, zostaje wydrukowana i ukazuje piorunujący komunikat.
„F * CK CARS” to część kampania, w której marka pokazuje, że rower to przyszłość i zachęca ludzi do pedałowania!
PS
O bezpieczeństwo i wygodę jazdy rowerzystów zadbała także AXA Polska, przygotowując dzwonek rowerowy, który dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie od dziś wiadomo, że firma Google pracuje nad autonomicznym samochodem. Holenderski oddział technologicznego giganta postanowił to przyspieszyć i wymyślił samojezdny rower miejski. Pssst, rower jednak okazał się primaaprilisowym żartem marki 😉