fot. thedrum.com
W największych miastach Europy wojna między rowerzystami i kierowcami trwa w najlepsze. Czy to w Paryżu, Londynie czy w Rzymie, piesi i rowerzyści cierpią z powodu hałasu, zanieczyszczenia i niebezpieczeństw spowodowanych przez samochody. Dlatego marka pokazuje środkowy palec i bierze sprawy pod „własne koła”. Na filmie widzimy człowieka, który robi ponad 76 kilometrową wycieczkę po Amsterdamie, a jego trasa śledzona jest za pomocą GPS i komputera. Zapisana, zostaje wydrukowana i ukazuje piorunujący komunikat.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
„F * CK CARS” to część kampania, w której marka pokazuje, że rower to przyszłość i zachęca ludzi do pedałowania!
PS
O bezpieczeństwo i wygodę jazdy rowerzystów zadbała także AXA Polska, przygotowując dzwonek rowerowy, który dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie od dziś wiadomo, że firma Google pracuje nad autonomicznym samochodem. Holenderski oddział technologicznego giganta postanowił to przyspieszyć i wymyślił samojezdny rower miejski. Pssst, rower jednak okazał się primaaprilisowym żartem marki 😉