To niewątpliwie duży krok w kwestii nieetycznych praktyk stosowanych w cyrkach, bowiem już od dłuższego czasu wiele mówi się na temat wykorzystywania cierpienia zwierząt jedynie w celach rozrywkowych i zarobkowych. Teraz niemiecka trupa cyrkowa Roncalli znalazła na to sposób.
Podczas swoich widowisk w Niemczech i Austrii, zamiast żywych istot cyrk korzysta ze specjalnych hologramów marki Optoma. Założyciel cyrku Bernhard Paul zainwestował prawie pół miliona euro w technologię, która dostarcza rozrywkę każdej osobie na widowni w etyczny sposób.
Zobacz również
Uczestnicy podobnych widowisk rozrywkowych oraz organizacje walczące o prawa zwierząt ochoczo podchodzą do tego pomysłu – w mediach społecznościowych już pojawiło się wiele komentarzy chwalących cyrk za nowoczesne i zdrowe podejście.
„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku miała swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienił swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nosacz sundajski znany z memów o „polskich Januszach” został zaadoptowany przez polski oddział Xiaomi. Z pozoru to działanie podszyte humorem, w efekcie miało pomóc zagrożonemu gatunkowi.