TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Honda stworzyła elektryczny pojazd dla dzieci przebywających w szpitalach

Honda stworzyła elektryczny pojazd dla dzieci przebywających w szpitalach
„Shogo” to elektryczny pojazd zaprojektowany specjalnie z myślą o hospitalizowanych dzieciach w wieku od 4 do 9 lat. Mały samochód dostarcza pacjentom odrobinę radości podczas przejażdżek po szpitalnych korytarzach.
O autorze
1 min czytania 2022-01-05

Inżynierowie Hondy opracowali we własnym zakresie mały samochód elektryczny, zdolny do poruszania się z prędkością do 8 km/h. Każdy element Shogo, którego nazwa w języku japońskim oznacza „szybowanie w przyszłość”, został zaprojektowany tak, aby zachować prostotę prowadzenia i ułatwić dzieciom wsiadanie i wysiadanie z pojazdu. A to wszystko, aby pomóc pacjentom podczas stresującego pobytu w szpitalu.

– Radość na twarzach tych młodych pacjentów, gdy zasiadają za kierownicą Shogo, jest naprawdę satysfakcjonująca – powiedział Hundy Liu, manager w American Honda Motor.

Aby zapewnić bezpieczeństwo pacjentów, Shogo został wyposażony w specjalny uchwyt pozwalający na kontrolowanie jazdy przez opiekuna czy pielęgniarkę. Pojazd zawiera również miejsce na rurkę do kroplówek, pojemnik na zabawki czy miejsce na tablicę rejestracyjną z imieniem małego kierowcy.

– Jako ktoś, kto spędził czas w szpitalu w dzieciństwie, naprawdę chciałem, aby głównym celem naszego zespołu Hondy w rozwoju Shogo było zmniejszenie trudów pobytu w szpitalu i zapewnienie dzieciom trwałych, pozytywnych wspomnień związanych z tym doświadczeniem – powiedział Randall Smock, senior exterior designer, American Honda Motor.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Children’s Health Orange County Hospital (CHOC) w Kalifornii to pierwszy szpital, który wykorzystał Shogo w opiece nad młodymi pacjentami.

– Byliśmy pod wrażeniem od samego początku, kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy Shogo, a także zachwyceni  poświęceniem zespołu Hondy we współpracy z naszym personelem, aby zapewnić pojazd, który jest idealny i bezpieczny dla naszych małych pacjentów – powiedziała Brianne Ortiz, kierownik Działu ds. Życia Dzieci w CHOC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak podkreśla japoński producent, wprowadzenie na rynek Shogo wpisuje się w wartości marki – „tworzenie produktów, które poprawiają jakość życia ludzi, a także prowadzenie działalności w sposób zrównoważony i wspierający zróżnicowane”. Tym samym firma zwraca uwagę na dążenie do realizacji swojego planu – oferowania do 2040 r. wyłącznie pojazdów elektrycznych.

PS
Szpital CHOC w Kalifornii to wieloletni partner Hondy. Kilka lat temu producent samochodów za pomocą AR i specjalnego iPada przekształcił salę szpitalną w „zimową krainę cudów”, aby pacjenci poczuli radość Świąt.