Hoop Cola wraca do Hand Made

Obecna na rynku od lat 90. największa polska marka w kategorii napojów typu cola rozpoczyna realizację nowej strategii działań komunikacyjnych. Kolejny raz przygotuje je wspólnie z agencją Hand Made, która wygrała przetarg na nową platformę komunikacyjną dla marki Hoop Cola.
O autorze
1 min czytania 2016-08-26

Start kampanii Hoop Coli zaplanowano na jesień bieżącego roku, a głównym zadaniem, jakie stawia przed nią marketer, jest odnowienie i wzmocnienie relacji z konsumentami. Planowane działania obejmą nie tylko wiodące kanały komunikacji, w tym m.in. telewizję, ale także działania niestandardowe. 

„Hoop Cola to sztandarowa marka w naszym portfolio. Chcemy ożywić relacje z konsumentami, dlatego zaplanowaliśmy bardzo intensywne wsparcie dla marki. Już niebawem najpopularniejsza polska cola pokaże swoje nowe, silne oblicze” – powiedział Karol Krekora, Brand Manager marki Hoop. Do realizacji tych celów HOOP Polska wybrała agencję Hand Made.

„W zakończonym procesie przetargowym agencja Hand Made pokazała, że nadal czuje markę tak samo dobrze, jak przed laty” – dodaje.

Hoop Cola wraca do agencji Hand Made, która prowadziła działania komunikacyjne marki z przerwami od 2009 roku. Agencja stworzyła w tym czasie pierwszą, długofalową platformę komunikacji marki, której osią był „Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Agencja była również autorem kolejnych kampanii Hoop Coli, w tym „Colędawania”, które wywołało w 2011 roku szeroką debatę publiczną na temat cenzury w mediach – spot telewizyjny Hoop Coli wykorzystał świecką pastorałkę i został zdjęty z emisji przez KRRiT. Agencja zareagowała natychmiast i w ciągu doby była gotowa nowa wersja reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się