Marka jest adresowana do odkrywców nowych smaków, fanów popularnego w ostatnich latach piwa rzemieślniczego oraz wszystkich zwolenników napojów orzeźwiających.
Nazwa Hopsoda powstała z połączenia angielskiego słowa „hop”, co oznacza chmiel oraz słowa „soda”, które odnosi się do kategorii napojów gazowanych.
Zobacz również
Pierwsza odsłona Hopsody to OWOC YUZU, bardzo orzeźwiająca kompozycja smakowa azjatyckiego super-cytrusa łączącego w sobie smaki wielu znanych cytrusów i amerykańskiego chmielu Cascade – ikony wśród amerykańskich, nowofalowych chmieli, który dał początek piwnej rewolucji na świecie.
Hopsoda czerpie z ciągle rosnącej popularności piw rzemieślniczych i światowej mody na produkty z kategorii Sophisticated Drinks – napojów bezalkoholowych, które nawiązują w smaku do kategorii alkoholowej. Napój chmielowy doskonale wpisuje się w to zjawisko.
Wkrótce na rynku pojawią się kolejne warianty smakowe Hopsody – zawsze łączące egzotyczne, naturalne dodatki z różnymi odmianami chmielu. Napój jest gazowany i nie zawiera substancji konserwujących. Opakowanie to butelka bezzwrotna o pojemności 0,33 l z kapslem typu twist off.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Producentem napoju i pomysłodawcą marki jest Ostecx Créative agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Jej opakowania piw otrzymały liczne nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. To właśnie między innymi wieloletnia współpraca z browarami była inspiracją dla powstania Hopsody. Napój jest częścią większego projektu agencji – Craft Jungle czyli marki zajmującej się projektowaniem i produkcją odzieży oraz gadżetów dla fanów piwa rzemieślniczego oraz realizacją innych projektów krążących wokół polskiego i światowego craftu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na stronie.