Zakup Hortex loda Mystery Ice daje możliwość udziału w aktywacji konsumenckiej, będącej interaktywną grą, która pozwoli na wzięcie udziału w nieskończonej serii wyzwań.
Rejestracja paragonu zakupowego na landing page’u konkursu odblokowuje serię gier i pytań, z główną nagrodą dla aż 40 osób, które będą miały szansą wystąpić w filmie z CZVJNIKIEM i jego ekipą.
Zobacz również
Mechanizm gier opiera się na wykonywaniu zadań o rosnącym poziomie trudności. Za każde ukończone wyzwanie uczestnik otrzymuje punkt, a przegrana zakończy grę.
Aktywacja konsumencka będzie dostępna pod koniec maja 2024 roku.
W ramach kolektywu Pragmatycy, agencja KERRIS odpowiada za stworzenie koncepcji Hortex pod linię lodów Mystery Ice, projekt opakowań, organizację sesji zdjęciowej z influencerami oraz opracowanie mechaniki konkursu. Development gier konkursowych i stworzenie landing page’a realizuje software house 300.codes, należący do KERRIS Group, a organizację konkursu prowadzi agencja JET. Za współpracę z influencerami odpowiada marka Hortex.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing