„Houston, mamy problem!”, czyli #TechKlub komunikuje o kryzysie

Stowarzyszenie Wzmacniacz.org zaprasza na #TechKlub. Tematem listopadowego spotkania będą sytuacje kryzysowe w firmach i organizacjach. Jak rozmawiać o nich z otoczeniem podpowiedzą zaproszeni goście, którym żaden kryzys nie jest straszny.
O autorze
1 min czytania 2015-11-04

Każda organizacja narażona jest na kryzysy. Nie omijają one ani największych firm, ani najprężniej działających fundacji i stowarzyszeń. Nie da się ich przewidzieć, sprawować nad nimi pełnej kontroli czy też całkowicie wyeliminować. Ale można tak nimi zarządzać, aby minimalizować ich skutki.

 Jedną z najważniejszych dróg zarządzania kryzysem jest właściwa, profesjonalna i przemyślana komunikacja. Dlatego podczas najbliższego #TechKlubu nasi goście Urszula Podraza, rzecznik prasowy Kraków Airport oraz Albert Stęclik z VML Poland opowiedzą o tym, jak komunikować o kryzysie, aby nie stracić wiarygodności i zachować szacunek otoczenia oraz jak w ogóle budować strategię dla swojej marki, by zdobyć zaufanie konsumentów.

Urszula Podraza w prelekcji  „Spokojnie, to tylko kryzys” podpowie, jak zachować zimną krew w informowaniu o sytuacji kryzysowej, a Albert Stęclik wytłumaczy nam, co mówią ludzie reklamy, których… nikt nie słucha.  

Goście specjalni:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Urszula Podraza – Rzecznik prasowy Kraków Airport
Albert Stęclik – VML Poland

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4 listopada (środa), godz. 18.00
Kraków, Pauza inGarden (ul. Rajska 12)
Wstęp wolny! Rejestracja na www.technologielokalnie.pl/techklub/krakow
Relację na żywo można również śledzić na: www.periscope.tv/wzmacniaczorg
Więcej informacji na: www.facebook.com/wzmacniaczorg  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

  

O TechKlub

Sieć TechKlubów to inicjatywa programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. „Nowe Technologie Lokalnie” realizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W 16 miastach w Polsce (Kraków, Gdynia, Wrocław, Poznań, Toruń, Olsztyn, Rzeszów, Biała Podlaska, Szczecin, Białystok, Suwałki, Zielona Góra, Gliwice, Kielce, Lublin, Łódź) każdego miesiąca odbywają się spotkania, które podejmują kwestie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w trzecim sektorze. W spotkaniach biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, biznesu, nauki i administracji.