Dawni twórcy Grupera wracają z impetem do gry w polskim handlu internetowym. W ramach założonego przez nich funduszu typu venture capital 2.0 zbudowali i uruchomili pierwszy polski serwis Home&Living działający na zasadzie klubu zakupowego. Inwestycja poprzedzona była wnikliwymi analizami rynku i potencjału biznesowego portalu.
– Wierzymy, że ten projekt będzie prawdziwym przebojem w polskim internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się wejść w niego z dużym rozmachem. Uruchomienie Houzee w sumie łączyło się z inwestycją miliona złotych. Włożyliśmy w przedsięwzięcie nie tylko pieniądze, ale także nasz czas i zaangażowanie – mówi Tomasz Dalach, współzałożyciel Online Partners
Zobacz również
Przemyślana inwestycja
Houzee to nowość na krajowym rynku zakupów on-line. Dotąd polscy odbiorcy mieli dostęp wyłącznie do działających w kraju klubów zagranicznych. Teraz po raz pierwszy mogą skorzystać z polskiego serwisu, stworzonego z myślą o ich specyficznych gustach i potrzebach.
– Kluby zakupowe odnoszą triumfy na całym świecie. Z jednej strony konsumenci oczekują zniżek i atrakcyjnych propozycji, z drugiej są przeładowani informacją i nie chcą już więcej uczestniczyć w masowej sprzedaży. Dobrze działający klub zapewnia im nie tylko atrakcyjne oferty, ale także pomaga dokonywać wyborów, dostarcza inspiracji i daje poczucie elitarności – tłumaczy Marcin Mikołajczyk, współzałożyciel Online Partners
Inwestycja w obszar Home&Living nie jest przypadkowa. W branży wyposażenia wnętrz można spodziewać się w tej chwili ożywienia, co wiąże się z poprawą koniunktury na rynku nieruchomości, zwiększającymi się wymaganiami Polaków wobec komfortu i wystroju mieszkań oraz rosnącą procentową sprzedażą domów wymagających większego nakładu środków na aranżację. Z drugiej strony, jak wynika z badań, okres dekoniunktury zwiększył oczekiwania klientów wobec sprzedawców.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Konsumenci oczekują wyższej jakości za mniej i tu doskonale sprawdza się sprzedaż internetowa i grupy zakupowe. Nie bez znaczenia jest też ekskluzywność i unikatowość oferty, która daje użytkownikom szansę zaspokojenia swoich potrzeb w zakresie oryginalnego wystroju przestrzeni prywatnej i zawodowej – podkreśla Tomasz Dalach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Houzee idzie w jakość
Houzee ruszył o północy z 1 na 2 września od razu zdobywając żywe zainteresowanie internautów. Co tydzień w serwisie prezentowanych jest kolejne 250-300 produktów – pogrupowanych w kategorie tematyczne. Co ważne, użytkownicy Houzee, od pierwszych dni działania serwisu docenili jego ofertę i od samego początku działania klubu pojawiły się transakcje sprzedaży.
– W najbliższych miesiącach będziemy w serwisie oferować ponad 500 produktów dziennie. Naszym celem jest być serwisem nr 1 dla osób szukających w sieci asortymentu z kategorii Home&Living – mówi Adam Fudala, prezes zarządu Houzee.
Ideą portalu jest inspirowanie członków klubu do stosowania nowych rozwiązań, tworzenia innowacyjnych aranżacji i zmieniania otoczenia, aby żyło się w nim piękniej, wygodniej i zgodnie z najnowszymi trendami. Klubowicze każdego dnia otrzymują zestaw starannie wybranych ofert produktów w cenach niedostępnych nigdzie indziej na rynku.
– Selekcja ofert jest jednym z kluczowych czynników sukcesu – tłumaczy Adam Fudala. – Produkty oferowane na www.Houzee.pl są starannie dobierane przez zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie aranżacji wnętrz, designu i najnowszych trendów. Stawiamy również na znane marki i wysoką jakość. Już w tej chwili współpracujemy z takimi markami jak Benetton (porcelana), Iker, Massivo czy Ziiiro.
Serwis oferuje produkty dla domu i mieszkania – od drobiazgów ożywiających wnętrza (typu poduszki, wazony, obrazy) poprzez unikatowe sprzęty codzienne (np. sztućce, porcelanę) aż do mebli. W przyszłości planowany jest również asortyment outdoorowy, sezonowy, a także artykuły dla dzieci i zwierząt. A to wszystko w bezkonkurencyjnych cenach.